LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Honda Crossrunner 800 ABS
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 70306 αναγνώστες
Οι καλύτερες βόλτες
Να που το Crossrunner 800 ABS έφτασε και στη χώρα μας. Με το V4 κινητήρα, τις ασφάλτινες αναρτήσεις και  ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση , αλλά δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες, το Crossrunner είναι ταυτόχρονα δύσκολο στην ανάλυση, αλλά εύκολο στη συμβίωση. Ιδανικό για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση, δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια.
Στρίβει απολαυστικά και προβλέψιμα, ενώ το μαλακό σετάρισμα των αναρτήσεων ευνοεί την άνεση, αλλά την ίδια στιγμή δεν αφήνει το σύνολο να… πλεύσει.


Στη Μαγιόρκα, φορώντας ολόσωμη αγωνιστική φόρμα, είχα μπει στο τριπάκι να πιω το αίμα του Crossrunner, και αυτό και έκανα. Στην απονενοημένη, παράταιρα sport οδήγηση για το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, φάνηκαν μεν κάποια… "παχάκια", ήτοι το μαλακό στήσιμο των αναρτήσεων, αλλά παράλληλα -ειδικά όταν κατεβήκαμε ένα κλικ κάτω σε επίπεδο οδήγησης- εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο εύκολη και προβλέψιμη ήταν η σβέλτη μετακίνηση με το Crossrunner. Τι σημαίνει ευκολία στην οδήγηση; Είναι ένα χαρακτηριστικό στο οποίο η Honda έχει μακρά παράδοση. Ανεβαίνεις στη μοτοσικλέτα και νιώθεις αμέσως βολικά. Ανοίγεις το γκάζι, και καμία παραφωνία δεν σε ενοχλεί.
Να που το Crossrunner 800 ABS έφτασε και στη χώρα μας. Με το V4 κινητήρα, τις ασφάλτινες αναρτήσεις και  ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση , αλλά δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες, το Crossrunner είναι ταυτόχρονα δύσκολο στην ανάλυση, αλλά εύκολο στη συμβίωση. Ιδανικό για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση, δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια.
Ο κινητήρας προέρχεται από το VFR 800, με ελαφρώς μειωμένη ιπποδύναμη, αλλά και πιο "φουσκωμένη" καμπύλη σε μεσαίες και χαμηλές στροφές.
Ο συμπλέκτης είναι μαλακός, ο V4 κινητήρας είναι γεμάτος από χαμηλά και ωθεί τη μοτοσικλέτα πειστικά μπροστά, ο ψεκασμός είναι άριστος, τα φρένα με το συνδυασμένο ABS εκπληκτικά. Φτάνοντας σε δρόμο με στροφές, το Crossrunner βουτάει με ευκολία σε κάθε καμπή, και αλλάζει εύκολα πορεία. Επιταχύνει γραμμικά, ενώ σε κακό οδόστρωμα σου επιτρέπει να παίξεις με εύκολες, ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις.
Η αίσθηση και η πληροφόρηση από το μπροστινό είναι πολύ καλή, και υπερβαίνει εύκολα εκείνη των μεγάλων On-Off.
Να που το Crossrunner 800 ABS έφτασε και στη χώρα μας. Με το V4 κινητήρα, τις ασφάλτινες αναρτήσεις και  ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση , αλλά δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες, το Crossrunner είναι ταυτόχρονα δύσκολο στην ανάλυση, αλλά εύκολο στη συμβίωση. Ιδανικό για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση, δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια.
Απίθανα, ως είθισται, τα φρένα με το C-ABS, προσφέρουν πολλούς πόντους ασφάλειας στην μοτοσικλέτα της Honda. Μεγάλη δύναμη, αλλά και άριστη αίσθηση.

Στο φρενάρισμα μέσα στη στροφή, το Crossrunner δεν σηκώνεται, ενώ αλλάζει κατεύθυνση χωρίς να σείεται και να λυγιέται όπως τα μεγάλα On-off. Βέβαια, το ασφάλτινο στήσιμο έχει και τα μειονεκτήματα του. Από τη μία δεν θα μπορέσετε να διαβείτε δύσκολα χωμάτινα κομμάτια, ενώ από την άλλη, στη χαλαρή αστική οδήγηση, κάποιες φορές το πιρούνι μπροστά θα κοπανήσει στις ατασθαλίες του ελληνικού οδοστρώματος. Η σταθερότητα του Crossrunner σε όλες τις ταχύτητες είναι υποδειγματική και η Honda δικαίως περηφανεύεται για τις εξαντλητικές δοκιμές στις οποίες υπέβαλε το τέκνο της στην αεροσήραγγα.
Να που το Crossrunner 800 ABS έφτασε και στη χώρα μας. Με το V4 κινητήρα, τις ασφάλτινες αναρτήσεις και  ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση , αλλά δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες, το Crossrunner είναι ταυτόχρονα δύσκολο στην ανάλυση, αλλά εύκολο στη συμβίωση. Ιδανικό για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση, δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια.
Εύκολα, ανέξοδα, άκοπα, το Crossrunner χαράζει πορεία στις στροφές, κρατώντας την επιθυμητή πορεία, χωρίς κουνήματα, εντυπωσιάζοντας με το κράτημα που προσφέρει.
Ακόμα και στην τελική ταχύτητα -είδαμε 220χλμ/ώρα σε ιδανικές συνθήκες- το μεγάλο V4 δεν χαμπαριάζει, είτε είναι όρθιο, είτε πλαγιάζει. Τα ελαστικά είναι τα Scorpion Trail της Pirelli. Είναι "τρίγομα" ελαστικά, με μαλακό υλικό στους ώμους και σκληρότερο στην κορώνα. Έχουν σχεδιαστεί, τόσο για αντοχή, όσο και για sport χρήση. Κρατάνε απολαυστικά, διώχνουν ελεγχόμενα, ενώ θέλουν λίγη προσοχή -λογικό όμως- στο άνοιγμα του γκαζιού υπό κλίση, όταν είναι ακόμα κρύα. Ένα περίεργο συμβάν με τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα δοκιμής, είχε να κάνει με το VTEC που στην τελευταία σχέση, και μετά τα 205-206χλμ/ώρα ακουγόταν σα να μπέρδευε ελαφρώς και χρειάστηκε λίγη προσπάθεια για να συνεχίσει την επιτάχυνση το Crossrunner. Εδώ ερχόμαστε στο λιγότερο ευχάριστο κομμάτι της μοτοσικλέτας κατά τη γνώμη μου, που είναι η λειτουργία του VTEC. Παρά την προσπάθεια της Honda να εξομαλύνει τα χαρακτηριστικά του συστήματος, όταν εκείνο μπαίνει σε λειτουργία (μετατρέποντας τον V4 από οκταβάλβιδο σε δεκαεξαβάλβιδο) και όταν βγαίνει από αυτή (κάνοντας το αντίθετο), ενοχλεί τον αναβάτη, κυρίως ακουστικά. Βλέπετε, το μικρό τίναγμα δεν είναι πραγματικά ενοχλητικό, καθώς είναι ανεπαίσθητο, και αυτό που νιώθει περισσότερο ο αναβάτης είναι μια ενίσχυχη του κινητήρα στις ψηλές στροφές, σαν ένα σκαλοπάτι αύξησης της ισχύος. Ο ήχος όμως αλλάζει δραματικά, και καλά αν έχετε όρεξη για γρήγορη οδήγηση, μπορεί να σας τσιτώσει ευχάριστα. Αν όμως είστε χαλαρός, και σε αστική χρήση, ο πιο τραχύς ήχος μετά τις 7.500σαλ. ίσως ενοχλήσει κάποιους στο αυτί, καθώς ακούγεται ακόμα και με full-face κράνος. Επιπλέον, όταν επιταχύνετε ράθυμα και μπει το VTEC σε λειτουργία, μπορεί να σας πιάσει ελαφρώς απροετοίμαστους. Ίσως να ασχολούμαι υπερβολικά με το θέμα, το γεγονός πάντως πως η Honda δεν έκανε ποτέ ξανά προσπάθεια να εφαρμόσει το VTEC σε μοτοσικλέτα πέρα του VFR 800 (ο κινητήρας του οποίου προικίζει και το Crossrunner), κάτι λέει για τη λειτουργία του συστήματος.
Να που το Crossrunner 800 ABS έφτασε και στη χώρα μας. Με το V4 κινητήρα, τις ασφάλτινες αναρτήσεις και  ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση , αλλά δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες, το Crossrunner είναι ταυτόχρονα δύσκολο στην ανάλυση, αλλά εύκολο στη συμβίωση. Ιδανικό για ασφάλτινες βόλτες, αλλά και για σβέλτη αστική οδήγηση, δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια.
Σηκώνεται εύκολα στον πίσω τροχό με ελαφρά χρήση του συμπλέκτη και πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο και μένει εκεί για ώρα. Το VTEC δεν ενοχλεί στη σούζα.
Μικρή ευχάριστη παρένθεση, οι όμορφες σούζες που κάνει το μεγάλο Honda. Εύκολα, με πρώτη πάντα, στήνεται και πηγαίνει, χωρίς μάλιστα να τρομάζει το VTEC τον αναβάτη, και χωρίς να του χαλάει την πορεία στον ένα τροχό. Το πάντα θετικό και ακριβές κιβώτιο είναι σύμμαχος σας και σε αυτό το πεδίο.
Τώρα, όσον αφορά στον τρόπο οδήγησης, το Crossrunner δεν θα σας δαγκώσει αν κρατήσετε το γκάζι στο στοπ αναζητώντας και τον τελευταίο από τους 100 ίππους, όμως, με τον τρόπο του σας δείχνει τον ενδεδειγμένο ρυθμό οδήγησης. Χαλαρά, cool, ή σβέλτα. Τρεις ταχύτητες που ταιριάζουν γάντι στο Honda. Τεράστια περιθώρια ασφάλειας, με το C-ABS να μας τρελαίνει για μια ακόμη φορά με τη δύναμη και τον έλεγχο που προσφέρει, αλλά και ξέγνοιαστη οδήγηση, χωρίς να απαιτεί κόπωση από τον αναβάτη. Just twist and go.

 
 Βολτέρου το ανάγνωσμα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική & Εργονομία
¶νεση / εργονομία
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ