LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW K 1600 GT
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 112451 αναγνώστες
Ready to take off
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Η μίζα γυρίζει και με μία μικρή αυτόματη ξερογκαζιά από το ride by wire ηλεκτρονικό σύστημα. ο εξακύλινδρος κινητήρας έρχεται στη ζωή. Το adaptive Headlight κάνει και αυτό με τη σειρά τη δική του χορογραφία, σα να σου γνέφει ότι όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσεις. Στα πρώτα μέτρα και με χαμηλές ταχύτητες, το μεγάλο βάρος αυτής της BMW είναι αισθητό. Δεν σου κάνει τη ζωή δύσκολη, αλλά σου υπενθυμίζει διακριτικά ότι έχεις να κάνεις με μία μεγάλη μοτοσικλέτα που απαιτεί σεβασμό όταν κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες, που συνήθως θα βρεις στο κέντρο της πόλης. Εκεί, και παρά το μέγεθός του, το BMW δεν θα προβληματίσει.
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Προσοχή βέβαια χρειάζεται το πλατύ φέρινγκ αλλά και οι προεξέχουσες βαλίτσες, με τους καθρέπτες να έχουν τοποθετηθεί ψηλά όπου δύσκολα θα βρουν εμπόδιο. Το κιβώτιο λειτουργεί πολύ ομαλά και χρειάζεται ελάχιστη δύναμη για την αλλαγή σχέσης, η μανέτα του συμπλέκτη έχει τη σωστή σκληρότητα και δεν κουράζει σε συνεχή χρήση και το όλο σύστημα λειτουργεί με ακρίβεια και προοδευτικότητα. Η ροπή του κινητήρα είναι πρωτόγνωρη και κάνει τις έξι σχέσεις του να μοιάζουν περιττές.
Στο πεδίο της πόλης, με τους γυαλισμένους δρόμους, καλό είναι να ξεκινάτε με 2η σχέση στο κιβώτιο. Σε αντίθετη περίπτωση ο περίγυρος σας θα βιώσει από πρώτο χέρι τη γρήγορη λειτουργία του Traction Control της K 1600 GT και εσείς την ντροπή, αφού μοιάζετε με πρωτάρη που δεν μπορεί να διαχειριστεί τον συμπλέκτη. Αν βέβαια έχετε απενεργοποιήσει το DTC μπορείτε να ξεκινάτε κάθε φορά με παντιλίκια και rolling-burn out βγάζοντας τον…κάγκουρα από μέσα σας!
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Στην εθνική, απλά θα περιμένετε τα χιλιόμετρα να περάσουν. Επιλέξτε πιο χαμηλή ταχύτητα και αφεθείτε στην αγαπημένη σας μουσική. Τα πράγματα γίνονται σαφώς πιο ενδιαφέροντα στις στροφές, με το BMW να ακολουθεί πρόθυμα τις εντολές σας.
Στην εθνική οδό, το κορυφαίο τουριστικό BMW δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο εκτός από άριστο. Η άνεση βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, η ζελατίνα στην ψηλή θέση, απομονώνει αναβάτη και συνεπιβάτη από τον αέρα και το μόνο που μένει σε εσάς, είναι να επιλέξετε την ταχύτητα με την οποία θα κινηθείτε ρυθμίζοντας το cruise control ανάλογα. Μετά από αυτό, ο χρόνος αρχίζει να μετρά αντίστροφα και πριν προλάβετε να νιώσετε οποιοδήποτε ίχνος κούρασης έχετε ήδη φτάσει στον προορισμό σας. Έτσι απλά και απόλυτα αποτελεσματικά.
Στο επαρχιακό δρόμο, το K 1600 GT θα καταφέρει ξανά να εντυπωσιάσει τον αναβάτη του. Τo μεταξόνιό του, μπορεί στα χαρτιά να ξεπερνά τα 1.600 χλστ., κάτι τέτοιο όμως δεν γίνεται αντιληπτό στο δρόμο, όπου παρουσιάζει μία αρκετά ανάλαφρη αίσθηση. Supersport δεν είναι, αλλά στρίβει σαν ενιαίο κομμάτι και μπορεί να δεχτεί αρκετή πίεση χωρίς κανένα ίχνος διαμαρτυρίας. Ο μπροστινός τροχός μοιάζει να είναι καρφωμένος στο δρόμο ακόμη και όταν υπάρχουν ανωμαλίες, τα φρένα, όποτε χρειαστούν, κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους και ο κινητήρας…αχ αυτός ο κινητήρας! Μπορείτε να κάνετε μία ολόκληρη ορεινή διαδρομή χωρίς να κατεβάσετε ποτέ ταχύτητα στο κιβώτιο οδηγώντας στρωτά και με γραμμές. Μπορείτε επίσης να λάβετε θέσεις μάχης και, επιλέγοντας τη σωστή σχέση, να εκτοξεύεστε από στροφή σε στροφή σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στο κόσμο. Όπως και να έχει το BMW είναι εκεί για να εκτελέσει τις εντολές σας αδιαμαρτύρητα και μάλιστα με την ελάχιστη προσπάθεια.
Έκπληξη προκαλεί και η κατανάλωση καυσίμου. Περίμενα να γελάσω με τις τιμές που θα έβλεπα αλλά και τα λεφτά που θα πλήρωνα στο βενζινάδικο. Φανταστείτε λοιπόν την έκπληξή μου, όταν η μέση κατανάλωση βενζίνης, στο trip computer ξεκίνησε από τα 6,9 λίτρα και σταδιακά…έπεσε έως τα 4,8 ανά 100 χλμ. (!) με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Με το δείκτη του ταχυμέτρου κολλημένο στα 180 χλμ./ώρα, η κατανάλωση έφτασε έως και τα 8,9 λίτρα, εντυπωσιακά χαμηλά για το μέγεθος της μοτοσικλέτας και κυρίως για την απόδοσή του κινητήριου συνόλου.

 
 Μέγιστος Τουρίστας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Πίνακας οργάνων και οθόνη TFT
Φρένα
Κινητήρας
Πλαίσιο
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Έξτρα εξοπλισμός
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ