net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW K 1600 GT
Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 92903 αναγνώστες
ESA II και…πολλά είπαμε
Από τότε που παρουσίασε το Concept 6, η BMW τρωγόταν με τα ρούχα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν απλά θέμα χρόνου για να περάσει στην παραγωγή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Αυτό έγινε με την K 1600 GT που πηγαίνει την έννοια του γρήγορου διηπειρωτικού τουρισμού ένα βήμα παραπέρα.
Εξαιρετικά άνετες στη θέση Comfort, πολύ άνετες στο Normal και άνετες στη Sport ρύθμιση, είναι οι αναρτήσεις που σε κρατούν ξεκούραστο κάτω από όλες τις συνθήκες.
Είναι κοινή πρακτική για τα μεγάλα γκρουπ εταιριών να αφήνουν τις εταιρίες που βρίσκονται κάτω από τη στέγη τους να ανταλλάσσουν μεταξύ τους τεχνογνωσία. Στην προκειμένη περίπτωση, οι υπεύθυνοι για την ανάρτηση της K 1600 GT μάλλον απευθύνθηκαν στο αντίστοιχο τμήμα της…Rolls-Royce για την εύρεση της ιδανικής ρύθμισης όσον αφορά στα παρεχόμενα επίπεδα άνεσης. Στη θέση Normal και ακόμη περισσότερο στην Comfort, η μοτοσικλέτα περνάει πάνω από τις ανωμαλίες με έναν απόλυτο τρόπο που θυμίζει εξομοιωτή! Αυτό που λαμβάνει ο αναβάτης είναι περισσότερο ακουστικό και θυμίζει αρκετά τον ήχο που κάνουν οι τροχοί του τρένου πάνω στις ράγες. Τα άκρα του και πολύ περισσότερο τα μαλακά μόρια που έρχονται σε επαφή με τη σέλα, δε νιώθουν σχεδόν τίποτα και αυτό φυσικά ισχύει και για τον συνεπιβάτη. Στη ρύθμιση Sport, η K 1600 GT αποκτά σαφώς μεγαλύτερη συνοχή και οι αναρτήσεις διαχειρίζονται ακόμη πιο αποτελεσματικά το μεγάλο βάρος με μικρό παράλληλα κόστος στην άνεση.
Περί αλλαγής σκληρότητας
Η ηλεκτρική ρύθμιση της σκληρότητας του ελατηρίου είναι εφικτή με τον συνδυασμό συμβατικών ελικοειδών ελατηρίων και ενός πλαστικού στοιχείου, που ονομάζεται Elastogran και εφαρμόζει στη μία άκρη του ελατηρίου. Η πλευρική διαστολή του τελευταίου και κατά συνέπεια η σκληρότητά του ελέγχεται ηλεκτροϋδραυλικά μέσω ενός μετακινούμενου χιτωνίου. Όσο περισσότερο το χιτώνιο περιορίζει το χώρο που διαστέλλεται το πλαστικό στοιχείο, τόσο αυξάνεται η σκληρότητα του. Η μέγιστη σκληρότητα επιτυγχάνεται, όταν το χιτώνιο κλείσει πλήρως πάνω από το Elastogran και εφαρμόσει στο ατσάλινο ελατήριο. Αντίστοιχα, η σκληρότητα μειώνεται, όσο λιγότερο περιορίζεται η διαστολή του. Με αυτό τον τρόπο, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει τη σκληρότητα του ελατηρίου για ένα ή δύο άτομα με ή χωρίς αποσκευές. Τα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας με την ηλεκτρονική ανάρτηση είναι τα μόνα που μπορούν να αλλάξουν τη σκληρότητα της ανάρτησης, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν ελατήρια.

 
 Μέγιστος Τουρίστας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Πίνακας οργάνων και οθόνη TFT
Φρένα
Κινητήρας
Πλαίσιο
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Έξτρα εξοπλισμός
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ