O τρόπος που επιταχύνει το BMW από στροφή σε στροφή είναι απλά εντυπωσιακός για το μέγεθός του.
Υπάρχουν μοτοσικλέτες που μπορούν να διανύσουν με μεγαλύτερη ταχύτητα μία απόσταση, σε σχέση με το K 1600 GT, όπως υπάρχουν άλλες που μπορούν να ταξιδέψουν ακόμη πιο άνετα, αν και για το αυτό το τελευταίο διατηρώ αρκετές επιφυλάξεις. Ωστόσο, δε νομίζω ότι υπάρχει άλλο δίτροχο αυτή τη στιγμή που να συνδυάζει την ταχύτητα με την άνεση με τέτοιο τρόπο που κάνει τις υπόλοιπες προτάσεις να μοιάζουν περιττές.
Με το K 1600 GT, δεν διακτινίζεσαι ως τον προορισμό σου, όπως με ένα Hayabusa. Το μοντέλο της BMW θυμίζει περισσότερο ταξίδι στην άλλη άκρη του γαλαξία, όπου το πλήρωμα ρυθμίζει την πορεία και την ταχύτητα του σκάφους, ξαπλώνει στους θαλάμους βαθιάς ύπνωσης και ύστερα από τρεις μήνες ξυπνάει στον προορισμό του ξεκούραστο και ατσαλάκωτο. Έτσι νιώθεις και στη σέλα του GT. Είσαι βέβαια ξύπνιος, αντιλαμβάνεσαι το περιβάλλον, αλλά η κούραση από το ταξίδι δεν κάνει ποτέ την εμφάνισή της. Και αν θέλεις να βγεις από αυτό το ταξιδιωτικό κουκούλι, κατέβασε δύο ταχύτητες, σφίξε τις αναρτήσεις, άλλαξε τις ρυθμίσεις σε ψεκασμό και traction control, χαμήλωσε τη ζελατίνα και γείρε τη γερμανική μοτοσικλέτα στην πρώτη στροφή που θα βρεις.
Το K 1600 GT θα ανταποκριθεί με επιτυχία και σε αυτό το ρόλο με την ίδια άνεση και μεγαλοπρέπεια. Η μέγιστη χλιδή με τη σωστή δόση δυναμισμού. Νομίζω αυτό τα λέει όλα.
Ταξιδιωτική κάψουλα
O τρόπος που επιταχύνει το BMW από στροφή σε στροφή είναι απλά εντυπωσιακός για το μέγεθός του.
Υπάρχουν μοτοσικλέτες που μπορούν να διανύσουν με μεγαλύτερη ταχύτητα μία απόσταση, σε σχέση με το K 1600 GT, όπως υπάρχουν άλλες που μπορούν να ταξιδέψουν ακόμη πιο άνετα, αν και για το αυτό το τελευταίο διατηρώ αρκετές επιφυλάξεις. Ωστόσο, δε νομίζω ότι υπάρχει άλλο δίτροχο αυτή τη στιγμή που να συνδυάζει την ταχύτητα με την άνεση με τέτοιο τρόπο που κάνει τις υπόλοιπες προτάσεις να μοιάζουν περιττές.
Με το K 1600 GT, δεν διακτινίζεσαι ως τον προορισμό σου, όπως με ένα Hayabusa. Το μοντέλο της BMW θυμίζει περισσότερο ταξίδι στην άλλη άκρη του γαλαξία, όπου το πλήρωμα ρυθμίζει την πορεία και την ταχύτητα του σκάφους, ξαπλώνει στους θαλάμους βαθιάς ύπνωσης και ύστερα από τρεις μήνες ξυπνάει στον προορισμό του ξεκούραστο και ατσαλάκωτο. Έτσι νιώθεις και στη σέλα του GT. Είσαι βέβαια ξύπνιος, αντιλαμβάνεσαι το περιβάλλον, αλλά η κούραση από το ταξίδι δεν κάνει ποτέ την εμφάνισή της. Και αν θέλεις να βγεις από αυτό το ταξιδιωτικό κουκούλι, κατέβασε δύο ταχύτητες, σφίξε τις αναρτήσεις, άλλαξε τις ρυθμίσεις σε ψεκασμό και traction control, χαμήλωσε τη ζελατίνα και γείρε τη γερμανική μοτοσικλέτα στην πρώτη στροφή που θα βρεις.
Το K 1600 GT θα ανταποκριθεί με επιτυχία και σε αυτό το ρόλο με την ίδια άνεση και μεγαλοπρέπεια. Η μέγιστη χλιδή με τη σωστή δόση δυναμισμού. Νομίζω αυτό τα λέει όλα.