Τα φρένα πείθουν, τόσο με τις προδιαγραφές τους, όσο και με την αποτελεσματικότητα που επιδεικνύουν, χωρίς να παρουσιάζουν σημάδια κόπωσης.
Δύο δίσκοι διαμέτρου 300 χλστ. που συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες έχουν αναλάβει το κύριο έργο της επιβράδυνσης στο K 1600 GT. Το φρενάρισμα του πίσω τροχού έχει αναλάβει ένας μικρότερος δίσκος διαμέτρου 220 χλστ. και μία δαγκάνα δύο εμβόλων. Το όλο σύστημα είναι συνδυαζόμενο και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό, το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών. Η βαυαρική εταιρία το ονομάζει Integral ABS και λειτουργεί ως εξής: Με το πάτημα της μανέτας του μπροστινού τροχού ενεργοποιούνται και οι τρεις δίσκοι ταυτόχρονα, ενώ το πεντάλ του πίσω φρένου επιδρά μόνο στον πίσω τροχό. Το σύστημα προσαρμόζει την κατανομή της πέδησης μπροστά-πίσω κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος στο φορτίο της μοτοσικλέτας. Όταν επεμβαίνει το ABS, η λειτουργία του γίνεται αισθητή από τους κραδασμούς που μεταδίδονται στη μανέτα αλλά και στο πεντάλ του φρένου. Μεταξύ άλλων μετρήσεων, το σύστημα συγκρίνει τις στροφές των δύο τροχών όπως και με το DTC. Στην πράξη, όλα τα παραπάνω σημαίνουν ακαριαίο φρενάρισμα με ελάχιστη προσπάθεια από την πλευρά του αναβάτη, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο κοντέρ. Τα φρένα δείχνουν ικανά να επαναλάβουν το επιβραδυντικό τους έργο κατ´ επανάληψη με τα σημάδια κόπωσης να μη γίνονται αισθητά, ακόμη και μετά από παρατεταμένη χρήση.