• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW R 1200 R Classic
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 45552 αναγνώστες
Απολαμβάνεις το γουργουρητό της!
Μπορεί να τη βρίσκεις με το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ ή το πινγκ πονγκ και να προπονείσαι ανελλιπώς. Την εβδομάδα, όμως, που η Αντριάνα Λίμα θα υποσχεθεί να πραγματοποιήσει κάθε επιθυμία σου, δεν πρόκειται να της ζητήσεις να πάτε για προπόνηση και να περιμένεις επιδόσεις πρωταθλητή!
Με την ίδια λογική, δεν πρόκειται να ζητήσεις από τον επανασχεδιασμένο boxer να κινηθεί σε sport ρυθμούς. Θα τον αφήσεις να παίξει το δικό του παιχνίδι και θα σε αποζημιώσει με το παραπάνω. Ο νέος κινητήρας με τις τέσσερις βαλβίδες και τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους δεν ευνοήθηκε τόσο στην ισχύ (αποδίδει 110 ίππους έναντι των 109 του προηγούμενου), όσο στη ροπή, η οποία αγγίζει πλέον τα 12,1 kgm έναντι των 11,7 του προηγούμενου. Εκτός από τη μέγιστη τιμή της, η ροπή βελτιώθηκε και στο άπλωμά της στο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, ενώ πλέον τα κόκκινα έρχονται ψηλότερα, στις 8.500 σ.α.λ. Η βελτιωμένη παρουσία της ροπής είναι αισθητή και η λειτουργία του κινητήρα προσφέρεται για γρήγορη οδήγηση σε κάθε τερέν (πόλη, εθνική και επαρχιακό, με προτίμηση στον τελευταίο). Από την άλλη, όμως, οι επιδόσεις του (όπως άλλωστε και ο χαρακτήρας της μοτοσικλέτας) δεν προσφέρονται για sport αναζητήσεις.
Με δυο λόγια, το αξίωμα ορίζει ότι το μαρκάρισμα που θα κάνεις στην Αντριάνα Λίμα θα το θυμάσαι για όλη σου τη ζωή, ωστόσο, το παιχνίδι δε θα είναι ντέρμπι και η προπόνηση δε θα είναι μάλλον αρκετά σκληρή.

 
 Το αξίωμα «Αντριάνα Λίμα»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι άλλαξε;
Αισθητική
Άνεση / Εργονομία
Φρένα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία