LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Γιορτή και ενηλικίωση!
Αποστολή: TOSCANA, Moto Guzzi Stelvio 1200 8V & NTX
Διαβάστηκε από 105971 αναγνώστες
Στην ευρύτερη περιοχή της Τοσκάνης πραγματοποίησε η Moto Guzzi την πρώτη της παρουσίαση για το 2011. Φέτος, η ιταλική εταιρεία κλείνει 90 χρόνια από την ίδρυσή της και δε θα μπορούσε να βρει καλύτερο τρόπο για να το γιορτάσει από την παρουσίαση του ανανεωμένου Stelvio, που παρουσιάζεται πιο ώριμο από ποτέ.
Στην ευρύτερη περιοχή της Τοσκάνης πραγματοποίησε η Moto Guzzi την πρώτη της παρουσίαση για το 2011. Φέτος, η ιταλική εταιρεία κλείνει 90 χρόνια από την ίδρυσή της και δε θα μπορούσε να βρει καλύτερο τρόπο για να το γιορτάσει από την παρουσίαση του ανανεωμένου Stelvio, που παρουσιάζεται πιο ώριμο από ποτέ.
Δεσποινίδα… 90 ετών!
Η ιστορική ιταλική φίρμα ιδρύθηκε το 1921 από τον Carlo Guzzi και τον Giorgio Parodi και συμπληρώνει φέτος 90 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας, ένα σπάνιο ρεκόρ για Ευρωπαίο κατασκευαστή. Η εταιρεία από το Mandello del Lario βρίσκεται υπό τη σκέπη της Piaggio από το 2004 και όλα δείχνουν να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο για αυτήν. Μάλιστα, μετά την πρόσφατη και πλήρη ενσωμάτωσή της στον ιταλικό κολοσσό δείχνει να περνά μία δεύτερη περίοδο νεότητας. Η ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ των εταιρειών του ομίλου είναι κάτι που, σύμφωνα και με τους ίδιους τους υπεύθυνους της Moto Guzzi, τους έχει ωφελήσει πολύ και τους κάνει να ατενίζουν το μέλλον με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία και σιγουριά. Το πόσο καλά δείχνει να αισθάνεται η Moto Guzzi γίνεται άμεσα αντιληπτό και στο ανανεωμένο Stelvio, το οποίο περνά πλέον σε μία νέα περίοδο ωριμότητας και ολοκλήρωσης.
Είχα την τύχη να βρίσκομαι σε κάθε αποστολή του Stelvio κάθε φορά που δεχόταν και μία επιπλέον βελτίωση. Πλέον, μπορώ να πω χωρίς καμία επιφύλαξη ότι αυτή η τρίτη και τελευταία έκδοση είναι σε θέση να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό από όπου και να έρχεται αυτός, τουλάχιστον όσον αφορά στις δυνατότητες της μοτοσικλέτας στην άσφαλτο. Τα 100 χλμ. χορταστικής διαδρομής που διανύσαμε στη σέλα και των δύο εκδόσεων είναι αρκετά για να βγουν κάποια πρώτα συμπεράσματα εκ του ασφαλούς.

 
 Γιορτή και ενηλικίωση!
Με σημαντικές αλλαγές στα σημεία
Πλαίσιο-αναρτήσεις
Φρένα
Κινητήρας
ATC: Traction Control!
Τροχοί
Stelvio 1200 8V: Μυρίζει σπορτίφ!
Stelvio ΝΤΧ 1200: Ταξιδευτής με τα όλα του!
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός


Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-S 1000GX: Με 152 ίππους ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo

Triumph Speed Twin 1200 - Test

Yamaha Jog E 2026: Το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί κοινές μπαταρίες με την Honda

Η ηλεκτρική Oben Rorr EZ κοστίζει λιγότερο από ένα iPhone και πωλείται στο Amazon

Ηλεκτροκίνηση και πορτοφόλι: όλα τα κέρδη που δεν φαίνονται

Η SYM λανσάρει νέα λειτουργία στο site ώστε να βρίσκεις άμεσα αυτό που θες

Ιταλία – Κάμερες ταχύτητας 2026: Ραντάρ νόμιμα, αλλά χωρίς έγκριση – Τελικά το χάος δεν είναι μόνο στην Ελλάδα

Πώς να αποθηκεύσετε σωστά τη μοτοσυκλέτα τον χειμώνα χωρίς να πάθει ζημιές

Κυρανάκης: Νέα αντικίνητρα και περιορισμοί – Στο τραπέζι η απαγόρευση φορτηγών στην Αθήνα

Αυξάνονται τα διόδια στην Εθνική Οδό: Πόσο θα πληρώνουμε σε Ελευσίνα, Νέα Πέραμο και Πάχη το 2026

Η τραγική ειρωνεία της Bikergirl: Προειδοποίησε ότι θα τρακάρει – σκοτώθηκε λίγες ώρες μετά

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ