• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Piaggio MP3 300 LT Sport
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 20812 αναγνώστες
Sport εξωτερικά, πρακτικό εσωτερικά
Το MP3 αποδεικνύεται πιο ευέλικτο απ´ όσο σε προϊδεάζει το βάρος του. Χωρίς το ride by wire, το γκάζι του θα ήταν ακόμη πιο ζωντανό.
Παρά τη διαφορετική του εμφάνιση, το MP3 Sport δεν διαφέρει στο δρόμο από οποιοδήποτε άλλο MP3 300 LT. Ανεβαίνοντας στη σέλα του, συνειδητοποιείς ότι είναι βαρύτερο από άλλα 300άρια scooter, ξεκινώντας, όμως, σου δίνει την εντύπωση ότι μεγάλο μέρος του βάρους του εξαφανίζεται. Αυτό οφείλεται στον κινητήρα του, ο οποίος διαθέτει αυξημένα επίπεδα ροπής και λειτουργεί χωρίς προβλήματα, ήδη από τις χαμηλές στροφές. Ένα βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι και το σύστημα ride by wire που έχει αναλάβει τη διαχείριση του γκαζιού. Το συγκεκριμένο σύστημα προσφέρει, σύμφωνα με την Piaggio, βελτιωμένη πρόσμειξη καυσίμου / αέρα και επομένως, ομαλότερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων. Ωστόσο, στην πράξη, η λειτουργία του γκαζιού μοιάζει να έχει… λειανθεί στις άκρες και η αίσθηση να έχει χάσει λίγο από το νεύρο της. Δεν μιλάμε, όμως, για "νερόβραστες" αποκρίσεις. Το MP3 θα αδιαφορήσει για το βάρος του και τη… λείανση του γκαζιού και θα κινηθεί με ζωηράδα μέσα στην πόλη. Ανάμεσα από τα αυτοκίνητα δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει περισσότερα προβλήματα από οποιοδήποτε άλλο maxi scooter, με το κόψιμο του τιμονιού να είναι ικανοποιητικό. Μόλις ο δρόμος ανοίξει μπροστά του, η ικανοποιητική λειτουργία στις χαμηλές στροφές θα γίνει καλύτερη στις μεσαίες και ψηλές, αν και το μεγάλο του βάρος θα το εμποδίσει να γίνει ακόμη καλύτερο κοντά στην τελική του. Κάπου εκεί η ισχύς του θα εξαντληθεί και τα 140 χλμ./ώρα της τελικής θα απαιτήσουν την υπομονή του αναβάτη. Όσο για τα φρένα και τις αναρτήσεις, θα προτάξουν πάνω απ´ όλα τη φιλικότητα. Τα τρία φρένα ενεργοποιούνται προοδευτικά και δεν υπολείπονται δύναμης ή αίσθησης, αν και θα υπάρξουν κάποια παράπονα για το πίσω. Οι αναρτήσεις είναι άνετες (ειδικά η πίσω), ωστόσο, το MP3 θα χάσει πόντους στον τομέα της πληροφόρησης, εξαιτίας του ιδιαίτερου μπροστινού. 
Στις λακκούβες, το τράνταγμα θα έρθει εις διπλούν, αλλά δεν τίθεται θέμα σταθερότητας. Τέτοιο θέμα δεν τίθεται ούτε στην τελική του, όταν το μπροστινό θα μεταφέρει ταλαντώσεις -η επαφή με το οδόστρωμα είναι δεδομένη.

 
 Και τώρα τα πράγματα αγριεύουν…
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Μεταμορφώστε το απλό MP3 σας σε Sport!
Χώροι / Άνεση
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία