net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ένας εμπρηστής που ντύθηκε πυροσβέστης
Οδηγώντας: Αγγίζοντας το τέλειο
Διαβάστηκε από 52726 αναγνώστες
¶σφαλτο:
Μπορεί το ΤΕ 610 να φωνάζει από μακριά πως πρόκειται ουσιαστικά για μια Enduro μοτοσικλέτα, αλλά διαθέτει ‘‘μαγικά’’ και καμουφλαρισμένα στοιχεία που το κάνουν πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Φυσικά μεγάλο ρόλο στην καθημερινή ευημερία παίζει και η λειτουργία του κινητήρα, που αν και είναι ιδιαίτερα ζωντανός, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη. Οι κραδασμοί είναι σε τέτοιο βαθμό, που θα ανεβάσουν τη διάθεση και σε καμία περίπτωση δε θα ξεπεράσουν το όριο ώστε να γίνουν κουραστικοί. Μόλις το μυαλό επαναπρογραμματιστεί στη συμπεριφορά των τρακτερωτών ελαστικών στην άσφαλτο, το TE θα αρχίσει να κινείται σε εντυπωσιακό βαθμό. Οι μαλακές αναρτήσεις (κρίνοντας δίχως να επέμβουμε στις στοκ ρυθμίσεις) στις σφικτές διαδρομές θα συμπιεστούν και η καλή υδραυλική τους λειτουργία θα φροντίσει για να μην υπάρχουν αναπηδήσεις των τροχών και ιδιαίτερα πίσω. Η μεγάλη συμπίεση του κινητήρα θα μπλοκάρει εύκολα των πίσω τροχό στα κατεβάσματα, αλλά ο καλός συμπλέκτης στην προκειμένη λειτουργία βοηθάει ώστε να ελέγχετε την επιθυμητή ολίσθηση του πίσω τροχού. Το κιβώτιο έχει μαλακή λειτουργία και τα γονίδια από τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες του έχουν δώσει ανθεκτικά χαρακτηριστικά στη σκληρή χρήση. Μοναδικό παράπονο που είχαμε είναι από την όχι και τόσο εύκολη εύρεση της νεκρά και εφόσον πρώτα έχει κατεβάσει σε πρώτη.

Χώμα
Το Husqvarna εκεί που πραγματικά θα δείξει τις αρετές του είναι στο χωμάτινο τερέν. Ξεπερνώντας το άγχος της ψηλής σέλας, το Husky μπορεί να αναρριχηθεί όπου θελήσετε. Ο ροπάτος κινητήρα σας επιτρέπει να κινήστε με μια σχέση πάνω δίχως να κρεμάει η απόδοσή του στις εξόδους. Το όμοιο γρανάζωμα με το SM 610, αλλά και το γεγονός πως το TE διαθέτει πίσω τροχό 18 ιντσών (SM 17 ίντσες) έχουν μακρύνει τη μετάδοση, δίνοντας στις σχέσεις μεγαλύτερη διάρκεια, γεγονός που βοηθάει με την γραμμικότητα που η δύναμη φτάνει στον πίσω τροχό. Η ίδια συμπεριφορά που στην άσφαλτο κάνει τη μοτοσικλέτα να δείχνει λίγο εξασθενημένη, στο χώμα και όσο η ποιότητά του χαλάει γίνεται σωτήρια. Το κατέβασμα των σχέσεων χρειάζεται εξοικείωση, με τον οδηγό να ελέγχει καλά την αποσύμπλεξή του, μιας και ο τροχός μπλοκάρει εύκολα. Φυσικά οι περισσότερο μυημένοι μπορούν να εκμεταλλευτούν το γεγονός και να πλασαριστούν στη στροφή. Το πολύ καλό τιμόνι επιτρέπει την όρθια οδήγηση και το μόνο που θα ενοχλήσει λίγο σε αυτές τις συνθήκες είναι πως η αριστερή γάμπα βρίσκει στο κάλυμμα του σωλήνα της εξαγωγής. Οι αναρτήσεις στις στοκ ρυθμίσεις δουλεύουν εξαιρετικά και μοναδικό παράπονο θα υπάρξει στα σαμάρια και με ανεβασμένο ρυθμό, που θα θέλαμε λίγο πιο αργή συμπεριφορά, τόσο στη συμπίεση, όσο και στην επαναφορά (η δυνατότητα ρυθμίσεων διορθώνει την κατάσταση). Στα κλειστά ‘‘κομμάτια’’ το ΤΕ με το μεγάλο του μεταξόνιο θα κουράσει, απαιτώντας λίγο περισσότερη δύναμη, αλλά εκεί που θα αποζημιώσει γι’ αυτή του την αδυναμία είναι στις φλαταδούρες, που με τη σταθερότητά του και το άριστο κοντρόλ θα επιτρέψει και μεγάλη φόρα μέσα στη στροφή και εξόδους flat track.

 
 Δοκιμή Husqvarna TE 610IE
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Κακό και κόκκινο
Κινητήρας: Στην καλύτερή του μορφή
Πλαίσιο- ψαλίδι: Γαλουχημένο στους αγώνες
Αναρτήσεις-φρένα: Hi budget
Εργονομία: Με λίγους περιορισμούς
Συνεπιβάτης
Οδηγώντας: Αγγίζοντας το τέλειο
Συμπέρασμα: Αναζωπυρώνοντας μια κατηγορία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ