net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ψεκαστό και πιο δυνατό!
Φρένα/αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 155906 αναγνώστες
Τυπικό, φιλικό πακέτο
Μαλακή κρίνεται η λειτουργία του πιρουνιού, το οποίο θα τερματίσει σε έντονες ανωμαλίες.
Δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις το Xciting στον τομέα της πέδησης, καθώς ενσωματώνει κλασικές, δοκιμασμένες λύσεις που λειτουργούν όμως αποτελεσματικά. Δύο δίσκοι 260 χιλ. ενεργούν στον μπροστινό τροχό και ένας 240 χιλ. στον πίσω. Πρέπει να σημειωθεί πως η δεξιά μανέτα δεν ενεργοποιεί και τους δύο μπροστινούς δίσκους, αλλά μόνο τον ένα, καθώς ο δεύτερος μαζί με τον πίσω ελέγχεται από την αριστερή. Σε γενικές γραμμές, το σύστημα λειτουργεί καλά δημιουργώντας ένα αίσθημα ασφάλειας, με το μεγαλύτερο βάρος να πέφτει ως συνήθως στη μανέτα της συνδυασμένης λειτουργίας. Περνώντας στις αναρτήσεις, το τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο 40 χιλ. και διαδρομή120 χιλ. είναι αρκετά μαλακό και θα τερματίσει περνώντας από έντονες ανωμαλίες. Αν ασκήσετε δύναμη μάλιστα στο μπροστινό φρένο το πιρούνι βυθίζεται αρκετά, μεταβάλλοντας απότομα την ισορροπία του συνόλου και έχοντας λίγη διαδρομή να απομένει δυσκολεύεται να “διαβάσει” σωστά το δρόμο. Τα διπλά αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 100 χιλ. έχουν αρκετά σφιχτή λειτουργία, περνούν αρκετούς κραδασμούς και λειτουργούν σαφώς υπέρ της οδικής συμπεριφοράς, αφήνοντας σε δεύτερο πλάνο την άνεση. Αν ρυθμίσετε την προφόρτιση στο πιο μαλακό (έχει 5 σκάλες) υπάρχει μια μικρή βελτίωση, αλλά έτσι “θυσιάζετε” λίγη από τη στιβαρότητα στα πολλά χιλιόμετρα και τις κλειστές στροφές. Μέσα στην πόλη, βέβαια, κρίνεται προτιμότερη η μαλακή ρύθμιση.

 
 Kymco Xciting 500i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι σημαίνει για την Kymco
Αποθηκευτικοί χώροι
Κινητήρας/μετάδοση
Φρένα/αναρτήσεις
Πώς τοποθετείται στην αγορά
Σε ποιους απευθύνεται
¶νεση/θέση οδήγησης
Φρένα/αναρτήσεις
Εξοπλισμός
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ