• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Kymco Xciting 500i
Ψεκαστό και πιο δυνατό!
Διαβάστηκε από 83281 αναγνώστες
Η μικρή εγχείρηση στην “καρδιά” στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και ο “ασθενής” όχι απλά επανήλθε στην πρωτύτερη κατάστασή σου, αλλά παρουσιάζεται και πιο δυνατός! Υποδεχτείτε το ψεκαστό Xciting 500, το οποίο κατάφερε να καλύψει τις προδιαγραφές Euro III και ταυτόχρονα να κερδίσει 1,5 περίπου ίππο.
Δύο χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση, το 500άρι scooter δέχτηκε τις περιποιήσεις των μηχανικών της Kymco προκειμένου να παρουσιαστεί ευθυγραμμισμένο με τις απαιτήσεις της νέας εποχής (βλ. Euro III). Τα καρμπιρατέρ ανήκουν στο παρελθόν και το ανανεωμένο Xciting 500 τροφοδοτείται πλέον με τη βοήθεια σωμάτων ψεκασμού, προσθέτοντας το διακριτικό “i” στην ονομασία του. Η επιλογή αυτή μάλιστα έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση, η οποία μειώθηκε σημαντικά σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο και φτάνει τα 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το ευχάριστο είναι πως σε αντίθεση με τα περισσότερα μοντέλα που “θυσίασαν” ελάχιστη δύναμη για να επιτύχουν την πλήρωση των νέων προδιαγραφών, το Xciting όχι μόνο δεν έχασε, αλλά κέρδισε και 1,5 περίπου ίππο. Εκτός της τροφοδοσίας, το mega scooter της Kymco δεν ενσωματώνει καμία άλλη αλλαγή. Παραμένει, λοιπόν. ίδιο, τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε περιφερειακά. Κομψό, πολυτελές και πληθωρικό, με τον όγκο να μοιράζεται αρμονικά εμπρός και πίσω, συνθέτοντας ένα ισορροπημένο αισθητικά αποτέλεσμα που δύσκολα θα περάσει απαρατήρητο.

 
 Kymco Xciting 500i
Τι σημαίνει για την Kymco
Αποθηκευτικοί χώροι
Κινητήρας/μετάδοση
Φρένα/αναρτήσεις
Πώς τοποθετείται στην αγορά
Σε ποιους απευθύνεται
Άνεση/θέση οδήγησης
Φρένα/αναρτήσεις
Εξοπλισμός
Οδηγώντας
Συμπέρασμα