net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ψεκαστό και πιο δυνατό!
Κινητήρας/μετάδοση
Διαβάστηκε από 154658 αναγνώστες
Δυναμικό σύνολο
Ψηλά αποδίδει καλύτερα το μοτέρ του Xciting, ενισχύοντας την τουριστική πλευρά του scooter.
Τα νούμερα ιπποδύναμης και ροπής που ανακοινώνει η Kymco είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά και επιβεβαιώνονται από την αίσθηση που σου αφήνει το scooter μετά από την πρώτη κιόλας βόλτα. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο που είχε καρμπιρατέρ, το ψεκαστό αποδίδει 1,4 ίππους παραπάνω, φτάνοντας τους 39,4, αλλά κάνουν την εμφάνισή τους 500 στροφές ψηλότερα και συγκεκριμένα στις 8.000 σ.α.λ. Αυξημένη παρουσιάζεται και η ροπή, με μέγιστη τιμή πλέον τα 4,08 kgm στις 5.500 σ.α.λ. (έναντι 3,78 kgm στις 5.000 σ.α.λ. του προηγούμενου). Η δύναμη, λοιπόν, δε λείπει από το τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο σύνολο των 498 κ.εκ., κάνει βέβαια την εμφάνισή της σχετικά ψηλά, αλλά αυτό δεν ενοχλεί, καθώς ενισχύει το χαρακτήρα “δρομέα” μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων που θέλει να περάσει το Xciting. Σε επιτάχυνση από στάση, η μετάδοση παρουσιάζει μία μικρή υστέρηση, αλλά μόλις η βελόνα ξεπεράσει την ένδειξη των 40 η απόκριση γίνεται πιο άμεση και η ισχύς κάνει δυναμικά την εμφάνισή της. Τα πρώτα 110 χλμ/ώρα έρχονται γρήγορα, χωρίς το scooter να δείχνει σημάδια εξάντλησης και συνεχίζει να ανταποκρίνεται θετικά σε κάθε κίνηση του δεξιού καρπού μέχρι και περίπου τα 145 χλμ./ώρα. Από εκεί ξεκινά (αναμενόμενα και φυσιολογικά) η “ανηφόρα” μέχρι η βελόνα του (ελαφρώς “αισιόδοξου”) κοντέρ να ακουμπήσει την τελική ταχύτητα των 170 χλμ./ώρα, με το αναλογικό στροφόμετρο να έχει ταυτόχρονα περάσει στις “κόκκινες” ενδείξεις, υπενθυμίζοντας στον αναβάτη να κλείσει λίγο το γκάζι.

 
 Kymco Xciting 500i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι σημαίνει για την Kymco
Αποθηκευτικοί χώροι
Κινητήρας/μετάδοση
Φρένα/αναρτήσεις
Πώς τοποθετείται στην αγορά
Σε ποιους απευθύνεται
¶νεση/θέση οδήγησης
Φρένα/αναρτήσεις
Εξοπλισμός
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ