net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Yamaha X-Max 250
4 μήνες μετά…
Το X-Max της Yamaha είναι ακόμα μαζί μας. Το στρώσαμε, το ταξιδέψαμε και αυτή είναι η ζωή του!
0 χλμ.
Το X-Max αποχωρίζεται τις αποθήκες της Μοτοδυναμικής στις 5 Σεπτεμβρίου 2005, σε κατάσταση "κούτας".

13 χλμ.
Το X-Max φτάνει στα γραφείο του περιοδικού. Έχει σπασμένες βάσεις της δεξιάς χούφτας και του δεξιού μπροστινού φλας. Η ζημιά υπήρχε ήδη από τη Yamaha.

258 χλμ.
Στην προσπάθεια να ανοίξουμε τη σέλα, στραβώνει το κλειδί της κλειδαριάς, αλλά το ισιώνουμε χωρίς να σπάσει.

1.000 χλμ.
Ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι ότι ήρθε η ώρα του πρώτου service.

1.650 χλμ.
Κάνουμε το πρώτο service 650 χλμ. αργότερα από την ώρα του και γίνονται οι παρακάτω εργασίες. Αλλαγή λαδιών κινητήρα 1300ml, αλλαγή λαδιών μετάδοσης 250ml, αλλαγή μπουζί, έλεγχος φρένων και συμπλήρωση υγρών ψυγείου.

2.450 χλμ.
Ανοίγοντας απότομα το γκάζι από στάση και με χαμηλές ταχύτητες, η μετάδοση κάνει δισταγμούς και το X-Max τρέμει και χοροπηδάει από τους κραδασμούς. Μόλις τα χιλιόμετρα ανέβουν, η μετάδοση λειτουργεί κανονικά. Το φαινόμενο γίνεται μόνο σε μικρές ταχύτητες, γιατί τότε η επιτάχυνση είναι μεγαλύτερη και τα φορτία μεγαλύτερα.

3.840χλμ.
Στα καλά καθούμενα, η βελόνα της θερμοκρασίας κάνει βουτιές στα κόκκινα και μετά από λίγο επιστρέφει στη θέση της. Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στον κινητήρα αλλά στην ίδια τη βελόνα.

4.150 χλμ.
Η πρώτη επίσκεψη του X-Max στο συνεργείο για επισκευή της μετάδοσης και της ένδειξης της θερμοκρασίας. Διάγνωση; Από τα ρουλεμάν του φυγοκεντρικού συμπλέκτη διέρρευσε γράσο, το οποίο λέρωσε τις επιφάνειες τριβής του φυγοκεντρικού. Με λίγο καθάρισμα της περιοχής το πρόβλημα λύθηκε, αλλά δεν αλλάχτηκε τίποτα. Όσον αφορά στη θερμοκρασία, λίγο κούνημα της φίσας του θερμοστάτη ήταν αρκετό.

4.300 χλμ.
Τόσο τα διπλά αμορτισέρ, όσο και το πιρούνι δείχνουν πιο ευπαθή στις ανωμαλίες του δρόμου. Οι τριγμοί του X-Max αρχίζουν παράλληλα να αυξάνονται.
4.414χλμ.
Οι δισταγμοί της μετάδοσης αρχίζουν ξανά, με την ίδια συχνότητα και την ίδια ένταση με πριν.

4.900 χλμ.
Η ζελατίνα αρχίζει να τρέμει πολύ έντονα και σε μεγάλες λακούβες ξεκουμπώνει τελείως από τις βάσεις της. Τη μέρα που παραλάβαμε το X-Max είχε σπασμένη τη βάση της δεξιάς χούφτας. Μερίδιο ευθύνης έχει και αυτή.

5.325 χλμ.
Χωρίς καμία προειδοποίηση, κόβεται το συρματόσκοινο της ντίζας του γκαζιού.
Στη ράμπα της Yamaha, με 1.650 χλμ. για το πρώτο τακτικό service του.
Στη δεύτερη επίσκεψη στη Yamaha για την επισκευή της μετάδοσης. Αριστερά το πρωτεύον τύμπανο, δεξιά ο φυγοκεντρικός και πίσω του το δευτερεύον τύμπανο.
Το λιγοστό γράσο της περιοχής κατάφερε να δραπετεύσει μέσω του άξονα του συμπλέκτη…
Αυτός είναι ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης. Οι επιφάνειες που μοιάζουν με τακάκια είναι το υλικό τριβής του συμπλέκτη. Η καμπάνα τα καπακώνει και έτσι γίνεται η σύμπλεξη. Από κάτω φαίνεται το δευτερεύον τύμπανο που κινεί ο ιμάντας.
… και να καταλήξει εδώ, στην εσωτερική μεριά της καμπάνας.