Μία από τις αλλαγές ουσίας είναι ο δίσκος-μαργαρίτα στο μπροστινό.
Εδώ σχεδιάζουμε, δεν παίζουμε! Η Peugeot φαίνεται ότι ξέρει τις δυνατότητες του Blaster και έτσι αποφάσισε να του δώσει και τη σχεδίαση που ταιριάζει στο χαρακτήρα του.
Από το δίσκο-μαργαρίτα μπροστά και το μονό προβολέα, μέχρι τις εισαγωγές αέρα για τα δύο ψυγεία που θυμίζουν μαχητικό jet, αυτό το scooter κάτι πάει να μας πει! Η αγωνιστικού στιλ εξάτμιση ακολουθεί τέλεια τις γραμμές που υποδηλώνει το σωληνωτό πλαίσιο εκεί πίσω, ενώ τα ελαστικά των 10 ιντσών "συμπληρώνουν" την κοφτή μάσκα και το κάπως "άδειο" πίσω σύνολο, το οποίο κοσμεί το μεγάλο άσπρο ελατήριο της πίσω ανάρτησης. Η διχρωμία στη βαφή παίζει και αυτή το ρόλο της. Οι εξωτερικές διαστάσεις του Blaster είναι μικρές, αλλά πρέπει να δείχνουν μεγάλες, αν θέλουν να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό. Ε, αυτή τη δουλειά κάνει η διχρωμία, καθώς "ξεγελάει" (με την καλή έννοια) το μάτι, κάνοντάς το να νομίζει ότι κοιτάει… 100άρι! Μην θεωρείτε όμως ότι θα απογοητευθείτε μόλις φτάσετε κοντά. Κάθε άλλο, μάλιστα.
Το Blaster θα χωρέσει (και θα μεταφέρει) αρκετά άνετα έναν οδηγό ακόμα και των 2 μέτρων, καθώς ο χώρος για τα πόδια είναι τόσο άφθονος που μέχρι κι εκείνοι θα μπορέσουν να μεταφέρουν ένα μεγάλο σακίδιο, τοποθετημένο κάθετα ανάμεσα στα πόδια τους. Ο γάντζος, επίσης κάτω από το τιμόνι, έχει αποδείξει την αξία του και σε άλλα scooter, και καλά θα έκαναν όλες οι εταιρείες να τον υιοθετούσαν.
Το τιμόνι βρίσκεται αρκετά ψηλά για να μην εμποδίζει τα πόδια στους ελιγμούς, αλλά και αρκετά χαμηλά για να μην κουράζει τους ώμους.
Οι διακόπτες είναι ό,τι έχετε συνηθίσει μέχρι τώρα στον ανταγωνισμό, με τη διαφορά ότι το Blaster (και η Peugeot γενικότερα) έχει έναν από τους καλύτερους διακόπτες φλας στην αγορά.
Ενα απλό αυτοκόλλητο με το όνομα Blaster κοσμεί το μπροστινό μέρος, δείχνοντας ότι αυτό το scooter δεν διατυμπανίζει το πιο είναι.