net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Κόντραddiction!
Οδηγώντας
Warp Speed
triumph rocket - Εθίζεστε εύκολα; Πιστεύετε πως δεν μπορείτε να αντισταθείτε στον πειρασμό της ωμής ροπής και ιπποδύναμης; Θέλετε να
Πίσω φως, φώτα φρένων και οι τρεις εξατμίσεις εναρμονίζονται τέλεια με το ανθρακονημάτινο μέρος της Wethje.
Αφήνοντας σιγά-σιγά το συμπλέκτη, το όλο σκηνικό αλλάζει, παίρνοντας τη μορφή από το φόντο κάποιου video-game. Για τέσσερις συνεχόμενες ώρες, επιταχύνουμε, πλαγιάζουμε, επιβραδύνουμε, χύνοντας άφθονο ιδρώτα. Πιστέψτε μας, όχι λόγω ζέστης. Για κάθε μέτρο που "γράφουμε", νομίζουμε ότι πλησιάζουμε την αιωνιότητα. Βροουυνννν. "Built for rebels", ίσως να είναι το ρητό που μπορεί να την συντροφεύει. Τα ελαστικά στριγκλίζουν από την πίεση που ασκούμε επάνω τους και εμείς χανόμαστε μέσα στην πίστα. Η πρώτη δεξιά στροφή έρχεται πιο γρήγορα απ' ό,τι την περιμέναμε. Τα 325 κιλά της μοτοσικλέτας και του αναβάτη πλαγιάζουν άνετα μέχρι να ακουμπήσουν τα μαρσπιέ, ενώ ερχόμαστε πάλι σε κατακόρυφη θέση μόνο και μόνο για να πλαγιάσουμε και πάλι. Τι γίνεται όμως αν τσιμπήσουμε κάπως παραπάνω το γκάζι; Ας μείνουμε μόνο στη σκέψη, και ας μην την υλοποιήσουμε, γιατί σε μια τέτοια περίπτωση, το πιθανότερο είναι να βρεθούμε στο νοσοκομείο, μέσα σε γύψο. Υπομονή, λοιπόν. Στροφή τρίτη, τα 240άρια ελαστικά της Metzeler "κλαίνε", ενώ τα γόνατά μας βρίσκονται ελάχιστα εκατοστά πάνω από την άσφαλτο. Με δυο λόγια, η Triumph Palatina Rocket III είναι η μητέρα του παραλογισμού! Πρέπει κάποιος να ξεπεράσει το αρχικό σοκ που παθαίνει άθελά του κατά την πρώτη επαφή μαζί της, και να την οδηγήσει για να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει μαζί της. Η Palatina αφήνει στο περιθώριο ακόμα και αυτόν τον λιγοστά "νόμιμο" χαρακτήρα της νορμάλ έκδοσης, και συμπεριφέρεται σαν άγριο άλογο, το οποίο όμως αν καταφέρεις να το δαμάσεις, θα σε γεμίσει με τόνους μοτοσικλετιστικής νιρβάνας! Δυστυχώς όμως για εμάς, νύχτωσε, και έπρεπε να κατέβουμε από τη σέλα της. Στο συνεργείο της Triumph υπήρχε ακόμα φως, ενώ οι τρεις μας στεκόμασταν δίπλα στο "κτήνος" κοιτάζοντάς το. Ο άντρας με τα τζιν, μετά από αρκετή ώρα σιωπής και συλλογισμού, είπε: "Φυσικά, δεν θα την πουλάμε ακριβώς έτσι...". Πρέπει λοιπόν να δαμαστεί ώστε να γίνει πιο προσιτή στο μέσο αναβάτη ("γιατί", αναρωτιόμαστε εμείς). Ακόμα κι έτσι, όμως, θα είναι σε θέση να ανεβάσει υπερβολικά άνετα τους κτύπους της καρδιάς μας, αλλά και της δικής σας.

 
 Palatina-Rocket III
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η πρώτη επαφή
Η βελτίωση
Οδηγώντας
Συνέντευξη: Uli Bonsels (εκπρόσωπος τύπου Triumph Γερμανίας)
Ο άνθρωπος πίσω από το Project


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ