¶νετη σέλα και για τους δυο επιβαίνοντες,
όχι όμως και αδιάβροχη.
Το νέο ΧΤ είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα ψηφιακό πολυόργανο, με πληθώρα ενδείξεων. Πλην ταχυμέτρου και στροφόμετρου (με μορφή μπάρας), διαθέτει μερικό χιλιομετρητή, ένδειξη ώρας, μέσο όρο ταχύτητας, ρυθμό επιτάχυνσης, τάση μπαταρίας, ενώ πλαισιώνεται από λυχνίες με ενδείξεις για τη νεκρά, τα φλας, τη ρεζέρβα και τα μεγάλα φώτα.
Επίσης, το νέο XT διαθέτει προστατευτικά καλαμιών, μεγάλο λασπωτήρα στον πίσω τροχό, πλαϊνό σταντ αυτόματης επαναφοράς, τσοκ τοποθετημένο στο τιμόνι, ρυθμιζόμενες μανέτες, βιδωτά στο υποπλαίσιο μαρσπιέ συνεπιβάτη, καταλύτη, είσοδο φρέσκου αέρα στην εξαγωγή της εξάτμισης και ένα τεράστιο τελικό που απελευθερώνει ελάχιστο θόρυβο.
Εντύπωση προκαλούν το επιβλητικό, κατάμαυρο, περιμετρικό πλαίσιο, τα όμορφα αλουμινένια στεφάνια των τροχών, τα σαφώς επηρεασμένα πλαστικά από το μεγάλο ΧΤ και η όμορφη μάσκα. Μα δεν του λείπει τίποτα; Μόνο η πίσω σχάρα, αλλά και οποιοσδήποτε αποθηκευτικός χώρος.