Ο κινητήρας είναι αυτός που προσδιορίζει σε μεγάλο βαθμό τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του TDM. Εχει ακριβώς τη δύναμη που χρειάζεται για να καλύψει τον τουριστικό προσανατολισμό του μοντέλου, ενώ παράλληλα δεν θα δημιουργήσει κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε θα "παραπονεθεί" στις δύσκολες και κλειστές αστικές διαδρομές. Το υγρόψυκτο, δικύλινδρο εν σειρά, μοτέρ έχει ακριβή χωρητικότητα 897 κ.εκ., χαρίζοντας στο σύνολο πολύ καλές επιδόσεις. Η μέγιστη ιπποδύναμη αγγίζει τους 86 ίππους στις 7.500 σ.α.λ, ενώ η ροπή βρίσκεται στα 9,1 kgm στις 6.000 σ.α.λ. Χαρακτηρίζεται εύστροφος και ροπάτος και θα ανταποκριθεί με την ίδια ευκολία και άνεση, τόσο σε ράθυμες βόλτες μετά της συμβίας όσο και σε γρήγορες διαδρομές με τις στροφές του κινητήρα συνέχεια στα κόκκινα. Η απόκριση σε κάθε κίνηση του δεξιού καρπού είναι άμεση και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη σωστή ρύθμιση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Το εξατάχυτο κιβώτιο λειτουργεί υποδειγματικά, καθιστώντας την οδήγηση του TDM πραγματικά απολαυστική. Φροντίζει για τη σωστή κλιμάκωση της ισχύος, ενώ παράλληλα προκαλεί έκπληξη με την αέρινη αίσθηση που αφήνει.