• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Suzuki DL 650 V-Strom
Strom-αχτικό!
Το νέο V-Strom εμφανίζεται πλέον με φρέσκα γραφικά, καθώς και άλλες μικροδιαφορές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, σε μία προσπάθεια της Suzuki να ανανεώσει τη σχεδίαση του ήδη πολύ καλού συνόλου.
Η αλήθεια να λέγεται! Το V-Strom 650 (όπως και το 1000, άλλωστε) συγκαταλέγεται στα ομορφότερα on-off και αυτό θα το πιστοποιήσετε μόλις το παρκάρετε σε οποιονδήποτε πολυσύχναστο δρόμο. Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει κάποιος αδιάφορος μπροστά στο μεγάλο μαύρο on-off της Suzuki και να μην γυρίσει το κεφάλι του να το κοιτάξει καθώς θα περνάει δίπλα του. Είναι τα νέα γραφικά με τη…σοβαρή σχεδίαση; Είναι ο μαύρος βαμμένος σκελετός και το ψαλίδι; Η μήπως είναι το όλο σύνολο μεγέθους-εμφάνισης; Ό,τι και να ΄ναι, το γεγονός παραμένει ένα: η νέα εμφάνιση του V-Strom 650 πρόσθεσε πόντους σε μία ήδη ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα. H ιαπωνική εταιρεία δεν έχει δώσει άδικα εδώ και καιρό στο όλο concept την ονομασία "Middleweight Sport Enduro Tourer", καθώς με αυτόν τρόπο θέλει να τονίσει τη πολυχρηστική προσωπικότητα του V-Strom.
Οι αλλαγές για το 2005
Η Suzuki αποφάσισε για φέτος να υιοθετήσει ορισμένες εμφανισιακές αλλαγές για το V-Strom 650, εν όψει του ανταγωνισμού. Ετσι, για το 2005, το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε νέα γκάμα χρωμάτων, που θα περιλαμβάνει το μαύρο, το σκούρο μπλε, καθώς και το ασημί γυαλιστερό, ενώ στις αλλαγές περιλαμβάνεται και η μαύρη βαφή του σκελετού, αλλά και του ψαλιδιού. Το μοντέλο μάλιστα που οδηγήσαμε, ήταν εξοπλισμένο με χούφτες, αλλά και διαφορετική ζελατίνα, δύο κομμάτια τα οποία διατίθενται στον προαιρετικό εξοπλισμό με τιμές 45 και 170 ευρώ, αντίστοιχα. Τα συγκεκριμένα δύο κομμάτια τα δε, συστήνουμε ανεπιφύλακτα, καθώς οι χούφτες είναι κατασκευασμένες από πολύ καλής ποιότητας πλαστικό και θα προστατέψουν από τις…κακουχίες του καιρού, ενώ η έξτρα φιμέ ζελατίνα με το πρόσθετο ρυθμιζόμενο κομμάτι θα καλύψει ακόμα και τους πολύ ψηλούς, δίνοντας παράλληλα ένα διαφορετικό τόνο εμφάνισης στο δικό σας Strom.
Θέση οδήγησης
Ανεβαίνοντας επάνω στο V-Strom 650, εντυπωσιάζεσαι από τη μεγάλη σέλα του, αλλά και από το μεγάλο, για τα κυβικά του, όγκο. Ομως, αυτή η μεγαλοπρέπεια οφείλεται περισσότερο στο ρεζερβουάρ των 22 λίτρων παρά στα 189 κιλά του, τα οποία εξαφανίζονται… ως δια μαγείας με το ξεκίνημα της μοτοσικλέτας. Ο αναβάτης βρίσκεται σε όρθια θέση, με τα πόδια και τα χέρια του σε κατάλληλες γωνίες, γεγονός το οποίο συντελεί στον πολύ εύκολο χειρισμό της μοτοσικλέτας. Η ευκολία χειρισμών, γενικά, είναι κάτι που σε εντυπωσιάζει πάνω στο V-Strom. O έλεγχος της μοτοσικλέτας αποτελεί πανεύκολη υπόθεση για τον οδηγό που μπορεί να κάνει στην κυριολεξία ό,τι θέλει, αρκεί να του το επιτρέπει βέβαια η σωματική του διάπλαση.
Οδηγώντας
Ο σπορτίφ χαρακτήρας του συνόλου θα ικανοποιήσει τους γρήγορους αναβάτες που θα θελήσουν να δουν τη βελόνα του κοντέρ να αγγίζει μέχρι και την τελευταία διαγράμμιση, καθώς και όσους θέλουν να πλαγιάζουν σε οριακές κλίσεις. Το επαρχιακό στροφιλίκι αποτελεί παιδική χαρά για το V-Strom 650 και τον αναβάτη του, όπου το πλαίσιο καταφέρνει να απορροφάει όσες ελαστικότητες θελήσουν να περάσουν από αυτό. Αλλάζει κλίσεις αστραπιαία, από στροφή σε στροφή, ενώ κατά την είσοδο σε αυτήν πλαγιάζει με χαρακτηριστική ευκολία. Η μοτοσικλέτα σου δίνει συμπαγή αίσθηση, αλλά και απόλυτο έλεγχο, καθώς το τιμόνι δεν έχει ελαστικές βάσεις, με κόστος κάποιους ανεπαίσθητους κραδασμούς γύρω στις 7.000 σ.α.λ., που όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ενοχλητικοί. Ο κινητήρας συμμετέχει ενεργά στο παιχνίδι και είναι έτοιμος να προσφέρει απλόχερα δύναμη όταν αυτή ζητηθεί από τον οδηγό. Οι αναρτήσεις προσφέρουν πολύ καλή πληροφόρηση και κορυφαίο κράτημα στις στροφές, ενώ η δυνατότητα ρυθμίσεων επιτρέπει στον αναβάτη να τις προσαρμόσει στις απαιτήσεις του και να ευχαριστηθεί περισσότερο τις αρετές του, ειδικά όταν κινείται μόνος του. Σε ανοιχτούς δρόμους, το δυνατό 650 μπορεί να κινηθεί με άνεση και σταθερότητα, χάρη στο μακρύ μεταξόνιο και το καλοζυγισμένο σύνολο, ενώ μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες της τάξεως των 180 χλμ./ώρα. Η σέλα δεν θα αφήσει παραπονεμένους τους αναβάτες και θα τους κρατήσει ξεκούραστος ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια, καθώς διαθέτει αρκετό χώρο ακόμα και για κάποιες κινήσεις ξεμουδιάσματος.