• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Peugeot Speedfight 100 WRC
Με άρωμα από… WRC!
peugeot, peugeot speedfight - Η γαλλική εταιρεία, έχοντας μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή scooter, παρουσιάζει κατά καιρούς κάποια μοντέλα που ξεφεύγουν από το παιχνίδι των megascooter και εστιάζουν περισσότερο στην καταπολέμηση της
Η γαλλική εταιρεία, έχοντας μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή scooter, παρουσιάζει κατά καιρούς κάποια μοντέλα που ξεφεύγουν από το παιχνίδι των megascooter και εστιάζουν περισσότερο στην καταπολέμηση της "ασφυκτικής" μετακίνησης στην πόλη. Στα κορυφαία αυτά μοντέλα της Peugeot συγκαταλέγεται και το Speedfight WRC, που αποτελεί άλλωστε το best seller του γαλλικού κολοσσού.
Η κατηγορία των scooter μικρομεσαίου κυβισμού χαρακτηρίζεται ως ανερχόμενη όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και παγκοσμίως, ιδιαίτερα τώρα που οι τιμές των καυσίμων έχουν εκτιναχθεί στα ύψη. Ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό του αγοραστικού κοινού στρέφεται προς τη συγκεκριμένη κατηγορία, με στόχο όχι μόνο τη λύτρωση από τα… βάσανα της καθημερινής μετακίνησης, αλλά και την οικονομία, χάνοντας όμως σε επιδόσεις και άνεση. Ωστόσο, η Peugeot έκανε μια έξυπνη κίνηση παρουσιάζοντας το Speedfight WRC, το οποίο συνδυάζει και ευκολία κατά την κίνηση και οικονομικότερες διαδρομές και όμορφη εμφάνιση! Η πρώτη επαφή με το Speedfight σε ξαφνιάζει, καθώς αντικρίζεις ένα scooter βαμμένο στα χρώματα του αγωνιστικού αυτοκινήτου της εταιρείας που παίρνει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι! Τα λογότυπα εξαφανίζουν και την τελευταία υποψία λάθους και σε αφήνουν να αναρωτιέσαι περί τίνος πρόκειται. Η απάντηση είναι απλή. Στην ουσία, δεν υπάρχει κάποιο τεχνολογικό μυστικό κάτω από τα πλαστικά του Speedfight που να το συνδέει άμεσα με την τεχνολογία του αγωνιστικού 307, απλά πρόκειται για μια κίνηση του διαφημιστικού τμήματος της γαλλικής εταιρείας, σε μια προσπάθειά της να χαρίσει στο scooter λίγη από την αίγλη της εμπλοκής της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι! Το αποτέλεσμα είναι να κερδίζει πόντους τουλάχιστον στην εμφάνιση και να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο στο δρόμο. Η αμέσως επόμενη εντύπωση που σου αφήνει, είναι ότι είναι μικρό! Το κοιτάς, το ξανακοιτάς και απορείς πώς θα χωρέσεις επάνω του. Το Speedfight, όμως, σου επιφυλάσσει άλλη μια έκπληξη, καθώς θα καταφέρει να φιλοξενήσει στη σέλα του ακόμα και δύο αναβάτες ύψους άνω του 1,80, σχετικά άνετα, αρκεί βέβαια να μην το παρακάνουν. Στις μεγάλες διαδρομές, τα πρώτα παράπονα θα έρθουν αρχικά από τη μέση τους και θα επεκταθούν στα γόνατα και τα χέρια τους, ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Speedfight προορίζεται για άλλη χρήση. Μέσα στην κίνηση της πόλης θα ελιχθεί με περίσσια ευκολία ακόμα και με δύο άτομα στη σέλα του, καθώς το μικρό του βάρος σε συνδυασμό με το δυνατό δίχρονο κινητήρα και το ελαφρύ μπροστινό, αποτελούν κάτι παραπάνω από μία λύση συμβιβασμού για τη διαδρομή σπίτι-δουλειά. Διαθέτει δίχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα, που αποδίδει 10,5 ίππους από το χαμηλό φάσμα των στροφών. Οι επιδόσεις του δεν στοχεύουν στην επίτευξη της καλύτερης τελικής ταχύτητας στην κατηγορία, αλλά στην εύκολη καθημερινή μετακίνηση, καθώς αν εξαλείψετε τα "παιξίματα" με το γκάζι, το Speedfight θα κινηθεί σταθερά με όποια ταχύτητα θελήσετε. Οι αναρτήσεις του προέρχονται από την Paioli και δεν θα αφήσουν περιθώρια για αρνητικά σχόλια, ακόμα και από τον πιο απαιτητικό αναβάτη. Δεν θα ταλαιπωρήσουν ακόμα και αν υπάρχουν δύο άτομα στη σέλα του και θα καταπιούν σχεδόν τα πάντα. Τα δύο δισκόφρενα της AJP δεν θα αφήσουν κανένα απολύτως παράπονο κατά την επιβράδυνση. Είναι δυνατά και προοδευτικά και δεν θα φοβίσουν ούτε σε φρεναρίσματα πανικού. Το ταμπλό των οργάνων διαθέτει το κλασικό αναλογικό ταχύμετρο, το οποίο μετράει σε χιλιόμετρα αλλά και μίλια!, δείκτη βενζίνης και φυσικά, τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. Κάτω από τη σέλα βρίσκονται οι τάπες των ρεζερβουάρ καυσίμου και λαδιού και ένας επαρκής αποθηκευτικός χώρος, ο οποίος θα χωρέσει άνετα ένα κράνος τύπου jet και κάποια μικροπράγματα. Ο δίχρονος κινητήρας του έρχεται στη ζωή με λίγη καθυστέρηση πατώντας το μπουτόν της μίζας, και κρατάει σταθερά το ρελαντί χωρίς διακοπές ή ανεβοκατεβάσματα των στροφών. Το ύψος της σέλας του κρίνεται λογικό στα 805 χιλ., και θα ευχαριστήσει αναβάτες διαφόρων… αναλογιών. Η ποδιά είναι ελαφρώς υψηλή, χωρίς όμως να θέτει τα κάτω άκρα σε κουραστικές γωνίες, ενώ το ύψος του τιμονιού βρίσκεται σε μέτριο επίπεδο, με αποτέλεσμα οι αγκώνες του οδηγού να βρίσκουν στα γόνατά του κατά τους επιτόπιους ελιγμούς. Αν μάλιστα αυτός είναι ψηλός, τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα. Ο συνεπιβάτης δεν θα μείνει παραπονεμένος. Μπορεί μεν ο χώρος της σέλας που του αναλογεί να είναι περιορισμένος σε διαστάσεις, αλλά τα μαρσπιέ βρίσκονται σε σωστή θέση και η χειρολαβή, η οποία παίζει και το ρόλο… αεροτομής, αποτελεί βασικό πλεονέκτημα στις απότομες επιβραδύνσεις. Να τονίσουμε επίσης εδώ ότι το τμήμα της σέλας του συνεπιβάτη είναι βαμμένο με τέτοιο τρόπο και έχει κατασκευαστεί από τέτοιο υλικό, που μοιάζει σαν πλαστικό, και μπερδεύει το μάτι παραπέμποντας σε μονόσελο (!), αποτελώντας στην ουσία μία πολύ όμορφη λεπτομέρεια από το σχεδιαστικό τμήμα της Peugeot. Το WRC επιταχύνει θετικά από το πολύ χαμηλό φάσμα των στροφών και μάλιστα χωρίς δισταγμούς ακόμα και με συνεπιβάτη. Η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 95 χλμ./ ώρα, σύμφωνα πάντα με το ταχύμετρο, ενώ η βελόνα του μπορεί να αγγίξει ακόμα και τα 110 χλμ./ ώρα σε ελαφρά κατωφέρεια. Η ευστάθειά του είναι πολύ καλή και σ' αυτό συμβάλουν θετικά οι σφιχτές αναρτήσεις της Paioli, αν και στα όρια της τελικής ταχύτητας, το τιμόνι παρουσιάζει μία ταλάντωση που δυναμώνει όλο και περισσότερο όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες από το εργοστάσιο στη δεύτερη θέση (από τις τέσσερις) και παρουσιάζουν πολύ καλή συμπεριφορά στις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Δεν θα τρομάξουν -παρά μόνο τον αρχάριο αναβάτη- ακόμα και στην επαφή με λακκούβες υπό κλίση. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και οι μικροί τροχοί, σε συνδυασμό με το ελαφρύ μπροστινό, είναι τα βασικά ατού που το κάνουν να ελίσσεται σαν φίδι ανάμεσα από τις ουρές των οχημάτων. Τα pilot της Michelin διακρίνονται για τις άψογες επιδόσεις τους και την καλή πρόσφυσή τους σε οποιαδήποτε γωνία κλίσης. Η καλή συμπεριφορά του στη στροφή οφείλεται στο σφιχτοδεμένο πλαίσιό του, που σε συνδυασμό με το στήσιμο των αναρτήσεων, σου επιτρέπουν να μπαίνεις δυναμικά στη στροφή και να αλλάζεις εύκολα την πορεία σου μέσα σ' αυτή. Εξίσου καλές είναι και οι αντιδράσεις του στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, όπου και δεν θα εμφανίσει την τάση να "χάσει" τον εμπρός τροχό. Στον τομέα της επιβράδυνσης, το Peugeot δεν αφήνει περιθώρια για αρνητικά σχόλια. Τα δύο δισκόφρενα είναι ιδιαίτερα ισχυρά, αλλά το στοιχείο που σου τονώνει περισσότερο το αίσθημα της εμπιστοσύνης, είναι η καλή αίσθηση και προοδευτικότητά τους. Συνολικά, το Peugeot Speedfight WRC των 100 δίχρονων κ.εκ. αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο για την κατηγορία του, που θα ανταμείψει τον υποψήφιο αγοραστή που θα το προτιμήσει ακριβώς γι' αυτό που είναι. Ένα πολύ όμορφο scooter, το οποίο θα τον συντροφεύει στις καθημερινές του μετακινήσεις και θα τον ανταμείβει με τη σταθερότητα και τη φιλικότητα με τα οποία το έχει "εμπλουτίσει" η γαλλική εταιρεία.