net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Suzuki V-Strom 1000
Μικρές αλλαγές μεγάλες δυνατότητες
suzuki - Αλλαγμένο σε μεμονωμένα σημεία εμφανίζεται το V-Strom 1000 της Suzuki για το 2004 προκειμένου να προσφέρει στον οδηγό της μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση, άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι. O κινητήρας του Suzuki TL 1000, αν και έχει
O κινητήρας του Suzuki TL 1000, αν και έχει "εξημερωθεί" για να χρησιμοποιηθεί στο V-Strom, δεν παύει να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του.
Αλλαγμένο σε μεμονωμένα σημεία εμφανίζεται το V-Strom 1000 της Suzuki για το 2004 προκειμένου να προσφέρει στον οδηγό της μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση, άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι.
Aπό την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια, το V-Strom 1000 καθιερώθηκε στη συνείδηση των αναβατών ως μία αξιόλογη λύση στην κατηγορία των μεγάλων on - off. Kαι όταν λέμε μεγάλα on - off μιλάμε για μοτοσικλέτες που είναι στην ουσία φτιαγμένες για τουρισμό υψηλών αξιώσεων αλλά και επιδόσεων, αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση η μοτοσικλέτα της Suzuki διαθέτει έναν κινητήρα με πολύ "γρήγορο" παρελθόν! Πρόκειται βεβαίως για τον κινητήρα του Suzuki TL 1000, ο οποίος αν και έχει "εξημερωθεί" για να χρησιμοποιηθεί στο V-Strom, δεν παύει να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του. Η ισχύς του φθάνει τους 98 ίππους στις 7.600 σ.α.λ. ενώ η ροπή του τα 10,3 kgm στις 6.400 σ.αλ.. Η τροφοδοσία του αναλαμβάνει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, το οποίο διαθέτει δυο σώματα ψεκασμού 45 χιλ. με διπλές πεταλούδες. Οι διαφορές του από την προηγούμενη έκδοση εντοπίζονται στην νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής και στη νέα καμπάνα συμπλέκτη από τεχνικής πλευράς ενώ υπάρχουν και αλλαγές στον εξοπλισμό του. Η ζελατίνα έχει γίνει ρυθμιζόμενη και είναι πλέον ψηλότερη, οι καθρέφτες είναι καινούργιοι όπως και οι χούφτες ενώ νέος είναι και ο πίνακας των οργάνων. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, δυο δοκών, με βασικό χαρακτηριστικό του το μικρό βάρος. Το πιρούνι των 43 χιλ. διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίων, ενώ η πίσω ανάρτηση διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Στον μπροστινό τροχό υπάρχουν δυο δίσκοι διαμέτρου 310 χιλ. με διπίστονες δαγκάνα, με γλίστρα, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 260 χιλ. με δαγκάνα μονού εμβόλου. Ανεβαίνοντας πάνω στην σέλα του διαπιστώνεις αμέσως ότι η θέση οδήγησης είναι φτιαγμένη για μεγάλα και άνετα ταξίδια. Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη και για τους δύο αναβάτες ενώ σημείο αναφοράς αποτελεί και η σχάρα, που είναι στο στάνταρ εξοπλισμό του και θα χωρέσει αρκετά πράγματα. Φορτώνοντας λοιπόν το V- Strom και "ανοίγοντας πανιά" για μία απόδραση από την πόλη, αρχίζεις να βλέπεις ξεκάθαρα τις δυνατότητες του. Στον ανοιχτό δρόμο, το φυσικό πεδίο δράσης του μοντέλου της Suzuki, το V-Strom σε κάνει να ξεχνάς τον όγκο και τα αρκετά κιλά του. Μένεις έτσι προσηλωμένος στην οδήγησή του, για την ακρίβεια την γρήγορη οδήγησή του, αφού επιταχύνοντας με νεύρο από χαμηλά, το V- Strom φθάνει και κρατάει με άνεση ένα μέσο όρο ταξιδιού μεταξύ 180 -200 χλμ/ώρα.H τελική των 230 χλμ./ώρα έρχεται με το γκάζι τερματισμένο και αρκετή υπομονή με 5η για να ανεβάσεις χιλιόμετρα και να αλλάξεις σε 6η, που λειτουργεί ουσιαστικά ως overdrive. Η σταθερότητα είναι το στοιχείο που το χαρακτηρίζει στον δρόμο, ενώ χρήζει αναφοράς και η επίσης καλή απόδοσή του στις στροφές με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Το άκαμπτο πλαίσιο και οι σφιχτές αναρτήσεις σε βοηθούν να κινηθείς γρήγορα και σε πιο "σφιχτή" διαδρομή με αλλεπάλληλες στροφές ενώ και μέσα στην πόλη, το V-Strom μπορεί να κινηθεί με σχετική άνεση, με όρια βέβαια που θέτουν από την αρχή τόσο το βάρος όσο και μεγάλος όγκος του. Φρενάροντας με τους δύο εμπρός δίσκους των 310 χιλ, θα νοιώσεις ασφάλεια λόγω κυρίως της δύναμης τους και όχι της αίσθησής που σου δίνουν, η οποία στην ουσία απαιτεί ένα πιο "γεμάτο" πάτημα της μανέτας για να αποδώσουν. Σε δεύτερο ρόλο το πίσω φρένο, το οποίο πάντως δεν εμφάνισε εύκολα ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα. Σε γενικές γραμμές, το V-Strom συνεχίζει για τρίτη χρονιά την πετυχημένη πορεία του, επιβεβαιώνοντας την φήμη του ως μίας ποιοτικής τουριστικής λύσης. Η τιμή του φθάνει τα 10.995 Ευρώ και κρίνεται λογική, αφού δεν ξεφεύγει από τις τιμές του ανταγωνισμού.