• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Piaggio X9 250 Evolution
Με νέα καρδιά
Το νέο μοντέλο έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την ευκολία κατά τους χειρισμούς και την άνεση των επιβατών του σε κοντινές ή μακρινές μετακινήσεις.
Με έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα στα 250 κ.εκ. και με αναλλοίωτα όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιέρωσαν σαν ένα από τα καλύτερα μοντέλα, το νέο Piaggio X9 250 Evolution αποτελεί ένα από τα πιο «ισχυρά» χαρτιά στο χρηματιστήριο των scooter GT.
H κατηγορία των scooter GT (Gran Turismo) μπορεί να απαριθμεί πολλούς εκπροσώπους, όμως, η οικογένεια των Χ9 είναι εκείνη που πρωτοστάτησε για τη δημιουργία αυτής. Το Χ9 έχει περάσει κατά καιρούς από πολλούς κυβισμούς, των 125, 180, 200, 250 και 500 κ.εκ., πραγματώνοντας με αυτόν τον τρόπο μια πλήρη και ολοκληρωμένη παρουσία. Αρκετοί ήταν εκείνοι που αν και αρχικά προτίμησαν τα συγκεκριμένα μοντέλα για να ξεφεύγουν από το εκνευριστικό μποτιλιάρισμα σε δρόμους με πολλή κίνηση, στην πορεία ανακάλυψαν και τις κρυφές χάρες τους, που αν μη τι άλλο είναι πολλές, αν κρίνουμε άλλωστε και από τις υψηλές πωλήσεις τους. Το τελευταίο «μικρό» Χ9 χρησιμοποιούσε τον κινητήρα Leader των 200 κ.εκ., ο οποίος ήταν τεχνολογικά εξελιγμένος, παρουσιάζοντας αυξημένες επιδόσεις. Τρία χρόνια μετά το πρώτο Χ9 250, λοιπόν, η Piaggio επιστρέφει και πάλι σε αυτόν τον κυβισμό, με ένα μοντέλο που εμφανίζεται ανανεωμένο ολοκληρωτικά. Το νέο Χ9 Evolution διαθέτει τον καινούργιο κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος φέρει την ονομασία Quasar και προέρχεται από τα αρχικά QUArter liter-Smooth torque-Augmented Range. Πρόκειται για έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα, που δεν αποτελεί κάποια εξελιγμένη έκδοση του προηγούμενου Leader, και ο οποίος διακρίνεται για τις αυξημένες επιδόσεις του, τους χαμηλούς ρύπους που εκπέμπει και τη χαμηλή του κατανάλωση. Είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, με τέσσερις βαλβίδες και υδρόψυκτος. Η διάμετρος είναι στα 72 χιλ. και η διαδρομή του στα 60 χιλ., με κυβισμό 244,3 κ.εκ. Αξιόλογες είναι όμως και οι επιδόσεις του, με τους 22 ίππους να εμφανίζονται στις 8.250 σ.α.λ. και τη ροπή να φτάνει τα 2,06 kg-m στις 6.500 σ.α.λ., νούμερα που το στέλνουν κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας. Για να επιτευχθούν μάλιστα αυτές οι επιδόσεις, η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε προέρχεται από το μεγάλο κινητήρα των 500 κ.εκ. Το νέο μοντέλο έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την ευκολία κατά τους χειρισμούς και την άνεση των επιβατών του σε κοντινές ή μακρινές μετακινήσεις. Η μεγάλη σέλα, οι τεράστιοι αποθηκευτικοί χώροι και η υψηλή ζελατίνα του, είναι βασικά συστατικά που ενισχύουν τον τουριστικό χαρακτήρα του. Η σέλα του διαθέτει μεγάλες διαστάσεις, τοποθετεί τον οδηγό σε όρθια θέση και είναι αναπαυτική ακόμα και μετά από πολύωρο ταξίδι τόσο για αυτόν όσο και για το συνοδηγό, ο οποίος και έχει στη διάθεσή του χειρολαβές για να στηρίζεται. Ο χώρος κάτω από τη σέλα έχει σεβαστές διαστάσεις και μπορεί να χωρέσει ένα full face κράνος και ένα jet ή αντικείμενα αντίστοιχου όγκου, κάνοντας φανερό τον τουριστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Εξίσου σεβαστές διαστάσεις έχει και το ντουλαπάκι μπροστά από τον οδηγό, καθώς και τα δύο μικρότερα στα πλαϊνά του τιμονιού.

 
 Piaggio X9 250 Evolution
Καλύτερο και ασφαλέστερο