LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Honda HM Motard 450F
Νόμιμο καθαρόαιμο
Εχοντας ως βάση το καθαρόαιμο Motocross, η Honda παρουσιάζει το HM Motard 450F "γαρνιρισμένο" με τον κατάλληλο εξοπλισμό για νόμιμη χρήση στο δρόμο, χωρίς όμως να βάζει στο περιθώριο τις αγωνιστικές επιδόσεις, που το καθιστούν μία από τις πιο δελεαστικές προτάσεις στην κατηγορία του.
Ισχυρό και γραμμικό
Απ' όποια πλευρά και να δεις το Honda, σου έρχεται να του στύψεις το γκάζι και να το οδηγήσεις στο όριο, διαγράφοντας θεαματικές πλαγιολισθήσεις, εντυπωσιακά endo και σούζες ισχύος. Το γεγονός ότι μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά μέχρι να φθάσεις στην πίστα, είναι μεγάλος πειρασμός. Το ύψος της σέλας του είναι χαμηλό, ανοίγεις το choke και σχεδόν με τη πρώτη μανιβελιά, ο μονοκύλινδρος κινητήρας παίρνει μπροστά αφήνοντας την εξάτμιση να βγάλει ένα ξερό τετράχρονο ήχο μέχρι να διατηρήσει το ρελαντί του. Πιάνεις το μαλακό συμπλέκτη, κουμπώνεις την πρώτη σχέση και ξεκινάς χωρίς διχασμό. Η ελαφριά σιλουέτα του ξεπετάγεται με άνεση, και χωρίς να το σκεφτείς κουμπώνεις άμεσα την επόμενη σχέση στο πεντατάχυτο κιβώτιο, καθώς ο εμπρός τροχός μάταια προσπαθεί να κρατήσει την επαφή του με το οδόστρωμα. Το σκηνικό επαναλαμβάνεται με μοναδική ακρίβεια και στην επόμενη σχέση και το χαμόγελό σου φθάνει μέχρι τα αυτιά κάτω από το υποσιάγονο του κράνους. Ο κινητήρας του είναι ισχυρός, χωρίς να είναι νευρικός. Η ισχύς φθάνει στον πίσω τροχό ομαλά, χωρίς να σου μακραίνει τα χέρια. Το επιτελείο της Honda έχει κάνει για άλλη μία φορά το θαύμα του, μιας και έχει κατορθώσει να κάνει ομαλή και γραμμική την απόδοση της ισχύος σε όλο το φάσμα των στροφών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το HM 450 να είναι πιο βατό στο μέσο αναβάτη, χωρίς να σημαίνει ότι υστερεί στον τομέα της ισχύος. Κατά συνέπεια, μπορείς να ανοίξεις το γκάζι πιο γρήγορα στην έξοδο της στροφής, χωρίς να φοβάσαι για πιθανό γλίστρημα του ελαστικού. Στην ευθεία είναι σταθερό, χωρίς να απαιτεί από τον αναβάτη του να έχει ικανότητες ζογκλέρ για να κρατηθεί πάνω του. Από την άλλη πλευρά, το πλασάρεις με τη σκέψη σε οποιαδήποτε στροφή, ανεξάρτητα από την ποιότητα του οδοστρώματος. Η καθαρόαιμη γεωμετρία του συγχωρεί κάθε λάθος και μπορείς χωρίς δισταγμό να αλλάζεις τροχιά ή κλίση, χωρίς να χάνουν οι τροχοί την πρόσφυσή τους. Οι αναρτήσεις της Showa είναι κατάλληλα ρυθμισμένες για τις νέες αρμοδιότητες της μοτοσικλέτας. Είναι προοδευτικές, με μέτρια σκληρότητα και διαβάζουν με μοναδική σαφήνεια κάθε κακοτεχνία της ασφάλτου, ενώ φροντίζουν και για την άψογη πρόσφυση των ελαστικών. Ακόμη και στις απότομες επιβραδύνσεις, το πιρούνι δεν βυθίζεται απότομα και υπερβολικά ταράζοντας την ηρεμία του συνόλου. Τα φρένα του είναι εκρηκτικά σε ισχύ αίσθηση και προοδευτικότητα και μόνο στην πίστα είναι πιθανό να ζητήσει κάποιος την αναβάθμισή τους. Στο δρόμο, το HM αποτελεί ένα δελεαστικό παιχνίδι, αφού καταφέρνει και μετατρέπει την καθημερινή μετακίνηση σε… πηγή διασκέδασης. Ωστόσο, δεν διαθέτει κεντρικό διακόπτη και τάπα ρεζερβουάρ που να ασφαλίζει, όπως επίσης και κλειδαριά στο λαιμό. Από την άλλη πλευρά, αν το κυκλοφορήσεις στη βροχή, θα γίνεις μαύρο χάλι, γεγονός που περιορίζει τη χρήση του. Παρ' όλα αυτά, δεν παύει να αποτελεί ένα μοναδικό παιχνίδι, δίνοντας την ευκαιρία σε κάθε ενδιαφερόμενο να κυκλοφορεί στην ουσία με ένα καθαρόαιμο CRF στο δρόμο.



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ