ΔΟΚΙΜΗ Voge 300AC

Η ισχυρή παρουσία της Voge στην κατηγορία των 300 κυβικών συνεχίζεται με μια μοτοσυκλέτα που σχεδιαστικά παντρεύει το μοντέρνο με το ρετρό, αλλά μέσα της κρύβει τελευταίες τεχνολογίες και κάνει ξεκάθαρο ότι η υψηλή ποιότητα μπορεί να συνδυαστεί με την προσιτή τιμή.

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Tιμή: 3.840 ευρώ 
+: Ποιότητα κατασκευής, τιμή
-: Ακρίβεια δείκτη καυσίμου, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης

Η είσοδος της Voge Motorcycles στην ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας έγινε στις αρχές της χρονιάς και ήταν αναμφίβολα δυναμική, καθώς τα γυμνά και sport touring μοντέλα σε 300 και 500 κυβικά τα οποία ρίχτηκαν αρχικά στη μάχη, είναι πολύ δημοφιλές κατηγορίες στη χώρα μας και ταιριάζουν γάντι στα ελληνικά δεδομένα. Να θυμίσουμε ότι η Voge είναι το premium παρακλάδι της Loncin Industries, η οποία είναι ένας πραγματικός κολοσσός και διαθέτει ένα από τα πιο μεγάλα και σύγχρονα εργοστάσια της Κίνας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι συνεργάζεται με κορυφαίους Ευρωπαίους κατασκευαστές, όπως η BMW, για την οποία κατασκευάζει τα scooter C 400 X και C 400 GT, αλλά και του δικύλινδρους κινητήρες των F 750 GS και F 850 GS.
Ένα από τα μοντέλα που κοσμούν τη γκάμα της Voge είναι και το 300AC, μια γυμνή μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού με νεορετρό αισθητική που έρχεται να αφήσει το στίγμα της σε μια κατηγορία με καταξιωμένους αντιπάλους όπως το Honda CB 300R και το Husqvarna Vitpilen 401. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ