KTM 390 Adventure X + R: Με Cornering ABS, TC και MTC μόνο «Entry level» δεν τα λες

KTM 390 Adventure R 2025
4 Φωτογραφίες »

KTM 390 Adventure R 2025

Νέος κινητήρας 399 κ.εκ. με 44 ίππους και 3,9 kg-m ροπής
14 λίτρα ρεζερβουάρ και κατανάλωση 400αριού με αυτονομία 400+ χλμ.
Adventure R: «Full fat» με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, Cornering ABS-TC και Cruise Control
Adventure X: Εισαγωγική έκδοση με χυτές ζάντες 19-17 σε τιμή 5.790 ευρώ

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Νέος κινητήρας 399 κ.εκ. με 44 ίππους και 3,9 kg-m ροπής

H KTM επιστρέφει στο προσκήνιο και ανταποκρίνεται στο κάλεσμα του αγοραστικού κοινού για μια νέα Adventure μοτοσυκλέτα, επαναπροσδιορίζοντας το ήδη γνωστό και δημοφιλές 390 Adventure, με δύο αναθεωρημένες εκδόσεις, την πιο χωμάτινη R και την πιο «ασφάλτινη» X. Tα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με φρέσκο, πιο «μυώδη»  κινητήρα, 399 κ.εκ. που αποδίδει 44 ίππους και 3,9 kg-m ροπής, ενώ είναι και ελαφρύτερος, ρίχνοντας το συνολικό βάρος των μοντέλων στα 176 κιλά με όλα τα υγρά τους, τιμή που καθιστά τα νέα 390 εξαιρετικά εργαλεία διττής χρήσης, είτε σκοπεύεις να πάρεις τα βουνά, να ταξιδέψεις σε επαρχιακούς ή να κάνεις commute.
 

14 λίτρα ρεζερβουάρ και κατανάλωση 400αριού με αυτονομία 400+ χλμ.

Η νέα γενιά 390 Adventure ξεχωρίζει και για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία κυμαίνεται κοντά στα 3,5 με 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, προσφέρει αυτονομία που υπερβαίνει τα 400 χιλιόμετρα. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα για όσους θέλουν να ταξιδέψουν απροβλημάτιστα ή περιηγήσεις χωρίς συχνές στάσεις για ανεφοδιασμό. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί επίσης από λευκό χαρτί και είναι τύπου trellis, εξασφαλίζοντας ακαμψία, ευελιξία και σταθερότητα.
 

Adventure R: «Full fat» με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, Cornering ABS-TC και Cruise Control

Η έκδοση R αποτελεί την σκληροπυρηνική πρόταση της KTM, σχεδιασμένη για πραγματικές off-road περιπέτειες. Εφοδιάζεται με τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 18 πίσω και φέρει πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση WP APEX 43 χιλιοστών με διαδρομή 230 χιλιοστών τόσο μπροστά όσο και πίσω. Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του ρυθμιζόμενα επίπεδα σε πιρούνι και αμορτισέρ, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνουν Cornering ABS, Traciton Control, Cruise Control. Το ύψος σέλας φτάνει τα 870mm, νούμερο που δείχνει τον Rally, χωμάτινο προσανατολισμό του, ενώ διαθέτει θύρα φόρτισης USB-C, ενισχύοντας την πρακτικότητα και πλήρως έγχρωμη TFT οθόνη με συνδεσιμότητα μέσω της KTMConnect.
 

Adventure X: Εισαγωγική έκδοση με χυτές ζάντες 19-17 σε τιμή 5.790 ευρώ

H έκδοση X είναι η πιο προσιτή, με γνώμονα την πιο ασφάλτινη χρήση και την καθημερινή μετακίνηση, καθώς διαθέτει χυτούς τροχούς 19 και 17 ιντσών, ενώ και η ανάρτηση έχει μικρότερη διαδορμή 200 χιλιοστών, διατηρώντας τον άνετο και ευέλικτο χαρακτήρα. Η οθόνη είναι LCD, απουσιάζει το Cruise Control, παρόλα αυτά η X έκδοση είναι απόλυτα ικανή και απολαυστική. Η νέα 390 είναι πιο ώριμη από ποτέ και προσφέρει δύο ξεκάθαρες εναλλακτικές, ανάλογα με το τι ζητά ο αναβάτης. Η τιμή της έκδοσης X διαμορφώνεται στα 5.790 ευρώ και της R στα 7.290 ευρώ.
 

KTM
MOTOTREND