net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Yamaha YZF-R1

Yamaha

Η Υamaha χρησιμοποιεί και αυτή IMU για τα R1 & R1M.  Αποτελείται από τρία γυροσκόπια, και τρεις αισθητήρες επιτάχυνσης (G Sensors) που μετράνε την επιτάχυνση της μοτοσικλέτας προς τα εμπρός / πίσω, αριστερά / δεξιά, και κάτω / πάνω. Η μονάδα IMU αναλύει τα εν λόγω δεδομένα 125 φορές το δευτερόλεπτο, αξιολογώντας με τεράστια ακρίβεια την κινητική δυναμική της μοτοσικλέτας. 

(TCS) 
Traction Control System
Το TCS μετράει την ταχύτητα εμπρός και πίσω τροχού, ρυθμίζοντας το άνοιγμα των πεταλούδων του γκαζιού αν διαπιστώσει υπερστροφή του πίσω τροχού. Το νέο TCS των R1&R1M ανεβάζει τον πήχη στο επόμενο σκαλί, βάζοντας στην εξίσωση και την κλίση στην οποία βρίσκεται η μοτοσικλέτα. Έτσι, το TCS γίνεται πιο προστατευτικό όταν στρίβετε, υπολογίζοντας με μεγαλύτερη ακρίβεια την έναρξη πλαγιολίσθησης και ελέγχοντας την καλύτερα. 

(SCS) Slide Control System
Tο SCS έχει σχεδιαστεί να μειώνει την πλάγια μετατόπιση του πίσω ελαστικού, ρυθμίζοντας την απόδοση του κινητήρα στο βέλτιστο επίπεδο μέσω της ECU, όταν εντοπίζει κάποιο γλίστρημα. 

(LIF) 
Front LIFt control system
Το τρίτο ηλεκτρονικό όπλο των R1&R1M είναι το σύστημα αποφυγής της  ανύψωσης του μπροστινού τροχού “LIF”, ενώ και αυτό λειτουργεί μέσω των δεδομένων που συλλέγει η IMU.

 (LCS) Launch Control System
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης απευθύνεται αποκλειστικά στους αγωνιζόμενους, περιορίζοντας τις στροφές κάτω από τις 10.000, ακόμα και με το γκάζι τέρμα ανοιχτό, διατηρώντας την ιδανική απόδοση κινητήρα στις εκκινήσεις από τη σχάρα εκκίνησης.

(QSS) Quick Shift System
Το shifter της Yamaha επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει -αλλά όχι να κατεβάζει- ταχύτητες στο κιβώτιο με ανοιχτό γκάζι, δίχως τη χρήση συμπλέκτη, γεγονός που κόβει πολύτιμα δέκατα σε κάθε γύρο. 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ