LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Διαβάστηκε από 1.778 αναγνώστες (19/12/2025)
 Στο σύστημα πέδησης συναντάμε έναν δίσκο 310χλστ εμπρός με διπίστονη δαγκάνα της Taisko και έναν δίσκο 240χλστ πίσω, με δαγκάνα μονού εμβόλου της ίδιας εταιρείας.
3 Φωτογραφίες »

Στο σύστημα πέδησης συναντάμε έναν δίσκο 310χλστ εμπρός με διπίστονη δαγκάνα της Taisko και έναν δίσκο 240χλστ πίσω, με δαγκάνα μονού εμβόλου της ίδιας εταιρείας.

Δώστε στον λαό αλουμίνιο! Αυτό το υλικό συναντάμε σχεδόν παντού στη μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα το χαμηλό της βάρος να έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης. Το σωληνωτό πλαίσιο 2 δοκών είναι ατσάλινο, αλλά ψαλίδι, υποπλαίσιο, τιμόνι, κάγκελα και ποδιά είναι όλα αλουμινένια. Το υποπλαίσιο μάλιστα είναι βιδωτό έναντι συγκολλημένου (800X Pro), ενώ οι τιμονόπλακες, τα κέντρα τροχών, οι βάσεις και τα καβαλέτα τιμονιού έχουν κατασκευαστεί με CNC κατεργασία. Με το ρεζερβουάρ 19 λίτρων (που καταλήγει κάτω από τη σέλα ώστε να διατηρείται πιο χαμηλά το κέντρο βάρους) γεμάτο, η Kove ανακοινώνει το βάρος της Kove 800X Rally στα μόλις 176 κιλά.


Από μεριάς αναρτήσεων έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι Twin Chamber 49χλστ της Yuan με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, που εδράζεται σε μοχλικό κι έχει ρύθμιση low-high speed της συμπίεσης.

Από μεριάς αναρτήσεων έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι Twin Chamber 49χλστ της Yuan με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, που εδράζεται σε μοχλικό κι έχει ρύθμιση low-high speed της συμπίεσης.

Από μεριάς αναρτήσεων έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι Twin Chamber 49χλστ της Yuan με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, που εδράζεται σε μοχλικό κι έχει ρύθμιση low-high speed της συμπίεσης. Οι διαδρομές τους είναι στα 270 και 250χλστ αντίστοιχα και δίνουν στη μοτοσυκλέτα το εντυπωσιακό νούμερο των 293χλστ ελάχιστης απόστασης από το έδαφος. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε έναν δίσκο 310χλστ εμπρός με διπίστονη δαγκάνα της Taisko και έναν δίσκο 240χλστ πίσω, με δαγκάνα μονού εμβόλου της ίδιας εταιρείας. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει φυσικά δικάναλη μονάδα ABS, της οποίας η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί και στους 2 τροχούς (ή μόνο πίσω). Οι τροχοί 21 και 18 ιντσών εμπρός-πίσω, έχουν ενισχυμένες ακτίνες και αλουμινένια στεφάνια, ενώ ντύνονται με τα CST CM-EX01 ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (με ψηλό τακούνι και αρκετά επιθετικό προφίλ) σε διαστάσεις 90/90-21 και 140/80-18.
 

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει φυσικά δικάναλη μονάδα ABS, της οποίας η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί και στους 2 τροχούς (ή μόνο πίσω).

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει φυσικά δικάναλη μονάδα ABS, της οποίας η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί και στους 2 τροχούς (ή μόνο πίσω).

Σελίδα 1Kove 800X Rally - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά