Από την στιγμή που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη χώρα μας το Kove 800X Pro, η σχεδίασή του δέχθηκε αρκετά θετικές αντιδράσεις, με τα λιγοστά πλαστικά μέρη του να ταιριάζουν απόλυτα στη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και την λεπτή του σιλουέτα να «κάθεται» καλά στο μάτι. Η αγριεμένη εμπρός όψη, με την μάσκα που περικυκλώνει τους δύο προβολείς που μοιάζουν με μάτια, προσδίδουν στο μοντέλο μία δυναμική εμφάνιση. Η Rally έκδοση δεν έχει αλλαγές σε αυτό τον τομέα, παρά μόνο την προσθήκη του ψηλού φτερού τύπου motocross, το οποίο βάζει την τελική πινελιά σε μία άκρως «πολεμική» εικόνα. Προχωρώντας προς τα πίσω, καταλήγουμε σε μία ανεμπόδιστη και κομψή ουρά, στην οποία δεν υπάρχουν μαρσπιέ συνεπιβάτη. Το ευμέγεθες πλην καλαίσθητο τελικό εξάτμισης ακολουθεί παράλληλα τις γραμμές της ουράς, ενώ το τελείωμα της μοτοσυκλέτας ολοκληρώνεται από το σπαρτιατικό πίσω φανάρι με τις κάθετες LED γραμμές.
Με τα υλικά κατασκευής, τη συναρμογή και το φινίρισμά του λοιπόν, τείνει να αφήσει τις προκαταλήψεις στη λήθη, στοχεύοντας σε μια πιο σοβαρή και ώριμη παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά.
Την ποιότητα κατασκευής του μοντέλου είχαμε «εξετάσει» ήδη από το πιο πολιτισμένο Kove 800X Pro και είχαμε διαπιστώσει τότε πως βρίσκεται σε εμφανώς βελτιωμένο επίπεδο τόσο, για τα δεδομένα της φίρμας όσο και για αυτά των μοτοσυκλετών κινέζικης προέλευσης γενικότερα. Με τα υλικά κατασκευής, τη συναρμογή και το φινίρισμά του λοιπόν, τείνει να αφήσει τις προκαταλήψεις στη λήθη, στοχεύοντας σε μια πιο σοβαρή και ώριμη παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η αγριεμένη εμπρός όψη, με την μάσκα που περικυκλώνει τους δύο προβολείς που μοιάζουν με μάτια, προσδίδουν στο μοντέλο μία δυναμική εμφάνιση.