Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

O υγρόψυκτος μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος κινητήρας των 350 κυβικών είναι κατασκευασμένος σε συνεργασία με τη BMW και είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται από το βαυαρικό εργοστάσιο στα μοντέλα C400X και C400GT. Αποδίδει 34 ίππους στις 7.500σαλ και μέγιστη ροπή 3 kg-m στις 6.000σαλ, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί ελαχιστοποίηση των κραδασμών και στη μέγιστη ομαλότητα λειτουργίας, με τη χρήση αντικραδασμικού άξονα εξισορρόπησης και silentblocks στα στηρίγματα του κινητήρα. Παράλληλα είναι και αρκετά οικονομικός, με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 4,4 λίτρα με το ρεζερβουάρ των 12,8 λίτρων να επαρκεί για αυτονομίες που ξεπερνούν τα 290 χιλιόμετρα σε κάθε γέμισμα. Μέρος του εργοστασιακού εξοπλισμού αποτελεί το σύστημα TCS που επεμβαίνει όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί αν το επιθυμείς. 

Αύξησε την ισχύ του Voge SR4 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 9,8
50 - 100 (δευτερόλεπτα) 7
100 - 0 (μέτρα) 46,6
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,4

Σελίδα 1Voge SR4 MAX - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.