LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 2.852 αναγνώστες (25/09/2025)
Όταν θελήσεις να φύγεις μπροστά, οι 34 ίπποι αποδεικνύονται παραπάνω από επαρκείς για σβέλτες επιταχύνσεις: το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,2 δευτερόλεπτα και το 50-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,17 δευτερόλε
3 Φωτογραφίες »

Όταν θελήσεις να φύγεις μπροστά, οι 34 ίπποι αποδεικνύονται παραπάνω από επαρκείς για σβέλτες επιταχύνσεις: το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,2 δευτερόλεπτα και το 50-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,17 δευτερόλεπτα, χρόνοι που σου δίνουν σιγουριά για προσπεράσεις ακόμα και φορτωμένος.

Μέσα στην πόλη και σε συνθήκες ασφυκτικής κίνησης, το SR4 σε κάνει να χαμογελάς: εκτελεί χωρίς καθυστέρηση τις εντολές σου όταν θες να ελιχθείς ανάμεσα σε αυτοκίνητα ή να αλλάξεις κατεύθυνση, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους σου δίνει σιγουριά. Το μοτέρ δουλεύει πολιτισμένα και χωρίς κραδασμούς, χαρίζοντάς σου αίσθηση ποιότητας κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι. Όταν θελήσεις να φύγεις μπροστά, οι 34 ίπποι αποδεικνύονται παραπάνω από επαρκείς για σβέλτες επιταχύνσεις: το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,2 δευτερόλεπτα και το 50-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,17 δευτερόλεπτα, χρόνοι που σου δίνουν σιγουριά για προσπεράσεις ακόμα και φορτωμένος. Το μοτέρ γεμίζει ομοιόμορφα από τα 40 μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, χωρίς κομπιάσματα ή «τρύπες», με απόλυτα γραμμική λειτουργία ακόμα και όταν πλησιάζεις την τελική των 140+ χλμ./ώρα. Η μεγάλη μετωπική επιφάνεια και η ψηλή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα προστατεύουν αποτελεσματικά από αέρα, βροχή και κρύο, κάνοντάς σε να θες να βγεις από τα όρια της πόλης και να ταξιδέψεις. Στις μεγάλες ταχύτητες, το SR4 παραμένει σταθερό, με το στιβαρό πλαίσιο να προσφέρει αίσθηση GT scooter και υψηλή ποιότητα κύλισης, ακόμα και όταν βλέπεις τριψήφιους αριθμούς στην 7άρα TFT οθόνη. Οι αναρτήσεις έχουν ρύθμιση προσανατολισμένη στην άνεση, απορροφούν καλά τις κακοτεχνίες χωρίς να χάνουν τη συνοχή τους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορείς να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια ακόμα και σε δρόμους με στροφές — γιατί το SR4 έχει και μια πιο σπορ πλευρά αν θες να την ανακαλύψεις, ενώ στην πόλη και κατά τη διάρκεια μεγάλης κυκλοφοριακής συμφόρησης, θα κινηθείς άνετα και θα ελιχθείς απροβλημάτιστα. Το Blind Spot Detection, θα σου φανεί εξαιρετικά χρήσιμο, ειδικά στη κίνηση, χαρίζοντας σου σιγουριά για το πότε μπορείς να αλλάξεις λωρίδα, ακίνδυνα. Όταν χρειαστεί να φρενάρεις δυνατά, τα φρένα σε κερδίζουν με τη δύναμη και την προοδευτικότητά τους: το 100-0 ολοκληρώνεται σε μόλις 44,5 μέτρα, με το ABS να επεμβαίνει άμεσα και διακριτικά ακόμα και σε γλιστερές επιφάνειες, δίνοντάς σου την αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι για κάθε διαδρομή. Ο συνεπιβάτης κάθεται αρχοντικά, πιο ψηλά από τον οδηγό, τα πατάκια επιτρέπουν να πατήσεις «γεμάτα» με όλο το πέλμα, συνεπώς αν η ψυχούλα σου το λέει μπορείς να ταξιδέψεις κυριολεκτικά για πολλά χιλιόμετρα, ακούραστα.


Το μοτέρ γεμίζει ομοιόμορφα από τα 40 μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, χωρίς κομπιάσματα ή «τρύπες», με απόλυτα γραμμική λειτουργία ακόμα και όταν πλησιάζεις την τελική των 140+ χλμ./ώρα. Η μεγάλη μετωπική επιφάνεια και η ψηλή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα προστατεύουν αποτελεσματικά από αέρα, βροχή και κρύο, κάνοντάς σε να θες να βγεις από τα όρια της πόλης και να ταξιδέψεις.

Το μοτέρ γεμίζει ομοιόμορφα από τα 40 μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, χωρίς κομπιάσματα ή «τρύπες», με απόλυτα γραμμική λειτουργία ακόμα και όταν πλησιάζεις την τελική των 140+ χλμ./ώρα. Η μεγάλη μετωπική επιφάνεια και η ψηλή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα προστατεύουν αποτελεσματικά από αέρα, βροχή και κρύο, κάνοντάς σε να θες να βγεις από τα όρια της πόλης και να ταξιδέψεις.

Σελίδα 1Voge SR4 MAX SMART - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
LYBEROPOULOS