Στον τομέα των αναρτήσεων, χρησιμοποιείται εξοπλισμός από την ιαπωνική Kayaba: µEνα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35 mm με διαδρομή 110 mm μπροστά και δύο πίσω αμορτισέρ με πενταθέσια ρύθμιση προφόρτισης, προσφέροντας διαδρομή 112 mm.
Το SR4 Max κατασκευάζεται σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα της Voge, γεγονός που το κατατάσσει στην premium κατηγορία. Η στιβαρή δομή του βασίζεται σε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο συνδυάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι από αλουμίνιο, προσφέροντας κορυφαία ακαμψία και κατΆ επέκταση βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά και αυξημένο επίπεδο ασφάλειας. Στον τομέα των αναρτήσεων, χρησιμοποιείται εξοπλισμός από την ιαπωνική Kayaba: ΅Eνα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35 mm με διαδρομή 110 mm μπροστά και δύο πίσω αμορτισέρ με πενταθέσια ρύθμιση προφόρτισης, προσφέροντας διαδρομή 112 mm. Η επιβράδυνση ανατίθεται σε φρένα της ισπανικής J.Juan, με δύο μπροστινούς δίσκους 265 mm και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες δύο εμβόλων, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει δίσκος ίδιας διαμέτρου με μονοπίστονη δαγκάνα. Το σύστημα συμπληρώνεται από δικάναλο ABS της Continental. Τέλος, οι τροχοί είναι διαμέτρου 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω και εξοπλίζονται με ελαστικά Pirelli Angel, προσφέροντας ισορροπημένη πρόσφυση και σταθερότητα σε κάθε διαδρομή.
Η στιβαρή δομή του βασίζεται σε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο συνδυάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι από αλουμίνιο, προσφέροντας κορυφαία ακαμψία και κατ¶ επέκταση βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά και αυξημένο επίπεδο ασφάλειας.