Κινητήρας

Νέος στρόφαλος και αναθεωρημένοι εκκεντροφόροι ανεβάζουν τη ροπή στα 5,15 kgm στις 7.000 σ.α.λ.

Νέος στρόφαλος και αναθεωρημένοι εκκεντροφόροι ανεβάζουν τη ροπή στα 5,15 kgm στις 7.000 σ.α.λ.

Έχοντας να αντιμετωπίσει την πρόκληση του Α2 ορίου, η Voge διατήρησε τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, όμως χρησιμοποίησε νέο στρόφαλο με μεγαλύτερη διάμετρο και διαδρομή εμβόλων και αύξησε τη χωρητικότητα κατά 23κ.εκ φτάνοντας τα 494 κ.εκ. Η ιπποδύναμη παραμένει στους 48 ίππους στις 8.500σαλ. όμως οι αναθεωρημένοι εκκεντροφόροι και η διαφορετική ρύθμιση στην ανύψωση των βαλβίδων έχουν «στείλει» τη ροπή στα 5,15 kg-m στις 7.000σαλ. με βελτιωμένη λειτουργία στη χαμηλο-μεσαία περιοχή. Αλλαγές έχουν γίνει και στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, το φιλτροκούτι  και το σύστημα εξαγωγής

Αύξησε την ισχύ του Voge DS525X με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.

Οι δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις Eco και Sport εναλλάσσουν τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, ενώ το traction control αποτελεί μια άκρως σημαντική προσθήκη στο οπλοστάσιο του DS525X. Μια ακόμα σημαντική αλλαγή σε σχέση με τα μοντέλα 500DS/DSX είναι η τοποθέτηση υποβοηθούμενου συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, για αποφυγή μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα και ευκολότερη χρήση της μανέτας συμπλέκτη.

Σε επίπεδο κατανάλωσης, το Voge DS525X πετυχαίνει χαμηλές τιμές που κυμαίνονται κοντά στα 4,4 λίτρα, με την αυτονομία να αγγίζει τα 380 χιλιόμετρα σε κάθε γέμισμα του 17λιτρου ρεζερβουάρ.

Σελίδα 1Voge DS525X - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις
MOTOTREND
KABRANIS