Δείχνοντας ότι έχει αρκετά περιθώρια εξέλιξης, ο τρικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας των 2458κ.εκ. δυνάμωσε περαιτέρω κερδίζοντας 17 ολόκληρους ίππους! Από τους 165 σκαρφάλωσε στους 182 ίππους οι οποίοι τώρα αποδίδονται 1.000 στροφές ψηλότερα στις 7.000σαλ., ενώ έχουμε και μια μικρή αύξηση στην τιμή της μέγιστης ροπής στα 22,95kg-m μόλις από τις 4.000σαλ
Δείχνοντας ότι έχει αρκετά περιθώρια εξέλιξης, ο τρικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας των 2458κ.εκ. δυνάμωσε περαιτέρω κερδίζοντας 17 ολόκληρους ίππους! Από τους 165 σκαρφάλωσε στους 182 ίππους οι οποίοι τώρα αποδίδονται 1.000 στροφές ψηλότερα στις 7.000σαλ., ενώ έχουμε και μια μικρή αύξηση στην τιμή της μέγιστης ροπής στα 22,95kg-m μόλις από τις 4.000σαλ. Για να συμβεί αυτό, οι βαλβίδες εισαγωγής Storm είναι πλέον κατασκευασμένες από τιτάνιο για ευκολότερο στροφάρισμα μέχρι τον κόφτη. Οι 3 λαιμοί με τις χειροποίητες κολλήσεις και τις υδρομορφοποιημένες καμπύλες εξαιτίας της ιδιομορφίας τους, καταλήγουν κατά αντιστοιχία σε τρία κοντά σε μήκος τελικά, δύο στη δεξιά και ένα στην αριστερή πλευρά που θυμίζουν σπορ μοτοσικλέτα. Μια IMU 5 αξόνων συλλέγει και τροφοδοτεί διαρκώς τον εγκέφαλο του Rocket με πληροφορίες, για την αρτιότερη διαχείριση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Τα 4 διαφορετικά riding modes, Road, Rain, Sport, και Custom, μεταβάλλουν ανάλογα την ιπποδύναμη και τη λειτουργία του cornering ABS και του Traction, τα οποία μάλιστα μπορούν να απενεργοποιηθούν κατά το δοκούν. Αντί της παραδοσιακής αλυσίδας, ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης με την υποβοήθηση ροπής συνεργάζεται με άξονα μετάδοσης, κάτι που συνεπάγεται και μικρότερο κόστος συντήρησης. Αν και θα απασχολήσει ελάχιστους υποψηφίους αγοραστές του Rocket 3 Storm, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 8,5 λ./100χλμ.-πέφτει στα 6,7 σε συνθήκες ταξιδιού- όμως με το γκάζι συνεχώς ανοιχτό η μικρή αυτονομία του ρεζερβουάρ 18 λίτρων θα σε αναγκάσει σε συχνούς ανεφοδιασμούς.