Στο δρόμο

Επιβλητικό παρουσιαστικό γεμάτο μυς και καμπύλες με δυο LED μάτια που σε κοιτούν  απειλητικά, φαρδιά bobber ελαστικά με μονόμπρατσο ψαλίδι και μεταξόνιο 1677 χιλιοστά και μοτέρ 2,5 λίτρων με 182 ίππου
2 Φωτογραφίες »

Επιβλητικό παρουσιαστικό γεμάτο μυς και καμπύλες με δυο LED μάτια που σε κοιτούν απειλητικά, φαρδιά bobber ελαστικά με μονόμπρατσο ψαλίδι και μεταξόνιο 1677 χιλιοστά και μοτέρ 2,5 λίτρων με 182 ίππους και ροπή ηλεκτρικού.

Επιβλητικό παρουσιαστικό γεμάτο μυς και καμπύλες με δυο LED μάτια που σε κοιτούν  απειλητικά, φαρδιά bobber ελαστικά με μονόμπρατσο ψαλίδι και μεταξόνιο 1677 χιλιοστά και μοτέρ 2,5 λίτρων με 182 ίππους και ροπή ηλεκτρικού. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Το Rocket Storm είναι ένα σπάνιο διαμάντι που προκαλεί θαυμασμό μόνο που το βλέπεις, αλλά αντιλαμβάνεσαι την πραγματική του αξία κάθε φορά που το οδηγείς. Απόλυτος πρωταγωνιστής ο τρικύλινδρος κινητήρας με την χωρητικότητα των 2,5 λίτρων να τοποθετεί το Rocket στο πάνθεον των δίτροχων καθώς ο κυβισμός του ακροβατεί με την υπερβολή και αν δεν υπήρχε η αλουμινένια επιγραφή πάνω από τους λαιμούς της εξάτμισης, εύκολα θα μπορούσε κάποιος να σε κατηγορήσει για παραμυθά στην κλασική ερώτηση «πόσα είναι»; Όμως η Triumph θέλησε να βελτιώσει τις ήδη πιπεράτες επιδόσεις του, αυξάνοντας κατά 17 ολόκληρους ίππους την απόδοση σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Και μέσα στον ορυμαγδό ροπής που συνοδεύει κάθε άνοιγμα του γκαζιού, είναι δύσκολο να αντιληφθείς την αλλαγή αυτή στην πράξη, αλλά τα νούμερα είναι αδιάψευστος μάρτυρας. Κάθε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού εκκινεί μια μικρή διαδικασία εκτόξευσης.  Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, η δύναμη αποδίδεται γραμμικά χωρίς άτσαλα ξεσπάσματα και πολύ γρήγορα πάνω από 20 κιλά ροπής καταφθάνουν αστραπιαία στον πίσω 240αρι ελαστικό το οποίο πασχίζει να βρει πρόσφυση. Ότι ταχύτητα και αν έχεις,  με όποιο ρυθμό και αν αποφασίσεις να κινηθείς, η ροπή σε τραβάει μπροστά σαν βέλος. 20 kg-m μόλις από τις 2.500 και  στις 4.000 peak με 22,95 kg-m, ενώ συνεχίζει να τραβάει δυνατά μέχρι τον κόφτη. Το Rocket 3 ξεκινάει πολύ δυνατά χωρίς χαζοσπιναρίσματα και ολοκληρώνει το 0-100 σε μόλις 3,2δ, ενώ η αντίδραση στο 0-50 είναι από τις γρηγορότερες που έχουμε μετρήσει με 1,55δ. Συνεχίζει να επιταχύνει αδιάκοπα μέχρι τα 200χλμ./ώρα με τους χρόνους του 0-160 σε 6,5δ και 0-200 σε 10,85δ να φανερώνουν τη δυναμική του. Αποκαλυπτικές είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις με τη αρκουδίσια ροπή να ωθεί βίαια τη βελόνα του στροφομέτρου στα κόκκινα και το χαμόγελο στα αυτιά του αναβάτη. 60-120 με 4η σε 3,6δ, 60-160 σε 4,6δ και 100-200 σε 7,45δ είναι χρόνοι που θυμίζουν μοντέλα άλλης κατηγορίας και ανοίγουν την όρεξη για παιχνίδι. Οι σχέσεις του κιβωτίου κουμπώνουν χειρουργικά όμως η απουσία quickshifter στερεί την σπορ αίσθηση και κάποια δέκατα στις γρήγορες αλλαγές. Φυσικά το Rocket είναι κάτι πολύ παραπάνω από επιδόσεις.. είναι μια powercruiser μοτοσυκλέτα με ψυχή, η οποία απελευθερώνεται όταν ταξιδεύεις μαζί της και θα σε διασκεδάσει όταν ο δρόμος  στερέψει από ευθείες. Το Cruise Control και η μακριά 6η (130χλμ./ώρα στις 3.000σαλ.) επιβεβαιώνουν τον εξευγενισμένο χαρακτήρα του όταν κλιθεί να καταπιεί αμέτρητα χιλιόμετρα στην εθνική οδό, ενώ μια επίσκεψη στην κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου προκαλεί τέντωμα των άνω άκρων υπενθυμίζοντας ότι το θηρίο απαιτεί σεβασμό αλλά δεν τρομάζει. Και αυτό το κάνει ιδανικό για κάθε χρήση. Με ή χωρίς κατέβασμα, ανοίγοντας απότομα το γκάζι εκτοξεύεσαι και παρόλο που το βαρύ κορμί  και η ροπή των 23 κιλών παλεύουν να ανοίξουν την τροχιά σου σε κάθε στροφή, το Rocket Storm παραμένει ακλόνητο αρκεί να το εμπιστευτείς. Βουτώντας στην είσοδο θα κρατήσει σταθερή τη γραμμή του, με τα μαρσπιέ να ξύνουν την άσφαλτο όταν το επιδιώξεις. Οι αναρτήσεις της Showa συμπεριφέρονται υποδειγματικά, ακόμα και υπό πίεση, φιλτράρουν αποτελεσματικά κάθε σπιθαμή του οδοστρώματος και μεταφέρουν σιγουριά στον αναβάτη σε κάθε περίσταση. Από την άλλη, οι φρενάρες της Brembo έχουν περίσσια δύναμη και σωστή λειτουργία και επιβραδύνουν το Rocket από τα 100-0 σε μόλις 39,6 μέτρα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και τυχόν αστάθειες. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αποτελούν σημαντικό αρωγό αρμονικής συμβίωσης και αν τα απενεργοποιήσεις μπορείς να πλαγιολισθαίνεις συνεχώς, λικνίζοντας τα όμορφα οπίσθια του Rocket και αφήνοντας παχιές μαύρες αναμνήσεις ελαστικού στην άσφαλτο.


Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, η δύναμη αποδίδεται γραμμικά χωρίς άτσαλα ξεσπάσματα και πολύ γρήγορα πάνω από 20 κιλά ροπής καταφθάνουν αστραπιαία στον πίσω 240αρι ελαστικό το οποίο πασχίζει να βρει πρόσφυση.

Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, η δύναμη αποδίδεται γραμμικά χωρίς άτσαλα ξεσπάσματα και πολύ γρήγορα πάνω από 20 κιλά ροπής καταφθάνουν αστραπιαία στον πίσω 240αρι ελαστικό το οποίο πασχίζει να βρει πρόσφυση.

 

Σελίδα 1Triumph Rocket 3 Storm R - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
YAMAHA
YAMAHA