Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;
  • Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;

Τί ξέρουμε για το SRK 900, το νέο γυμνό που θα φέρει η QJMOTOR;

- Δικύλινδρος κινητήρας 904cc που αποδίδει 100 ίππους και 90 Nm ροπής.
- Τετραπίστονες δαγκάνες Brembo και ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi.
- Σταμπιλιζατέρ τιμονιού, οθόνη TFT, θερμαινόμενα γκριπ και Cruise Control.
- Έρχεται το καλοκαίρι στα 8.195 ευρώ!

QJMOTOR: Το 1ο υβριδικό adventure ήρθε!!!

Δικύλινδρος κινητήρας 904cc που αποδίδει 100 ίππους και 90 Nm ροπής

H QJMOTOR συνεχίζει την “επίθεσή” της στην Ευρωπαϊκή αγορά, με το επόμενο όπλο της να είναι το SRK 900, μια naked μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερη και επιθετική σχεδίαση και - όπως μας έχει συνηθίσει η QJMOTOR - πλούσιο εξοπλισμό. To είδαμε πρώτη φορά ως πρωτότυπο στην EICMA του 2022 και το τελικό μοντέλο παραγωγής βρισκόταν στην ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα φέτος (μάλιστα ήταν το πρώτο SRK 900 που έφτασε στην Ευρώπη). Στην καρδιά του βρίσκεται ένας νέος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 904cc που αποδίδει 100 ίππους και 90 Nm ροπής.  

Τετραπίστονες δαγκάνες Brembo και ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi

Τα περιφερειακά - όπως σε όλα τα μεγάλα μοντέλα της QJMOTOR - είναι από το “πάνω ράφι”, με την Marzocchi να αναλαμβάνει τις αναρτήσεις που συνεργάζονται με το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα και να εξοπλίζει την SRK 900 με ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι με δυνατότητα ρύθμισης και ένα κεντρικά τοποθετημένο, ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω.  
Στα φρένα έχουμε τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo μπροστά, οι οποίες πιάνουν πάνω σε δύο μεγάλα δισκόφρενα των 320mm, ενώ πίσω συναντάμε μια διπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας. Την “επίβλεψη” του φρεναρίσματος αναλαμβάνει το δικάναλο ABS της Bosch.  
ζάντες από κράμα αλουμινίου έχουν διάμετρο 17” και ντύνονται με Tubeless ελαστικά της  MAXXIS, διαστάσεων 120/70 και 180/55 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σταμπιλιζατέρ τιμονιού, οθόνη TFT, θερμαινόμενα γκριπ και Cruise Control

Περνάμε στο κομμάτι του εξοπλισμού και οι πληροφορίες που μπορούμε να αντλήσουμε από τις φωτογραφίες είναι... λαχταριστές. Full LED φωτιστικά σώματα και μια έγχρωμη TFT οθόνη (που θα έχει τη δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και πλοήγηση μέσω της εφαρμογής Carbit Ride) ξεχωρίζουν κατευθείαν, όπως και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού
Στους διακόπτες διακρίνονται και άλλα “καλούδια”, όπως ένα κουμπί για εναλλαγή Riding Modes καθώς και Cruise Control και θερμαινόμενα γκριπ, κάνοντας την SRK 900 μια πλήρως εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα και την πρώτη της QJMOTOR που αποκτά διαφορετικά Riding Modes

Έρχεται τον καλοκαίρι στα 8.195 ευρώ!

Όπως ενημερωθήκαμε, τα πρώτα μοντέλα αναμένεται να φτάσουν στην Ελλάδα μέσα στο καλοκαίρι του 2024, μέσω της Γκοργκόλης Α.Ε. που αντιπροσωπεύει την QJMOTOR στη χώρα μας, ενώ η τιμή που έχει ανακοινωθεί είναι ιδιαιτέρως σκανδαλιστική. Όλο το πακέτο που περιγράφηκε στις προηγούμενες παραγράφους θα διατίθεται στην τιμή των 8.195 ευρώ, βάζοντας την SRK 900 στο κάτω τιμολογιακό άκρο της κατηγορίας, κάτι που σίγουρα θα... ζορίσει τον ανταγωνισμό.