Βελτιώσεις με στόχο την χαμηλή κατανάλωση και τον μειωμένο θόρυβο έχει δεχθεί ο κινητήρας.

    Κινητήρας

    Ο i-Get κινητήρας των 150 κυβικών δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς κινεί και άλλα μοντέλα του Piaggio Group και πρόκειται για ένα από τα πιο εξελιγμένα σύνολα της κατηγορίας. Αυτό βέβαια δεν ήταν αρκετό για την Piaggio η οποία αποφάσισε να προχωρήσει σε βελτιώσεις με στόχο την αύξηση της απόδοσης, και ταυτόχρονα μείωση της κατανάλωσης και του θορύβου. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε νέα κυλινδροκεφαλή με μεγαλύτερες βαλβίδες και αυλούς που στόχο έχουν τη βελτίωση της ροής αερίων και την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα. Το πιστόνι έχει διαφορετικό σχήμα στην κορυφή του ενώ το φιλτροκούτι, το σώμα ψεκασμού και το τελικό της εξάτμισης είναι επίσης νέα.


    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι 16,3 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ και 1,5 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με CVT μετάδοση, η οποία έχει επαναρυθμιστεί, ώστε να εκμεταλλεύεται καλύτερα τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα. Το Medley διαθέτει σύστημα start – stop που η Piaggio ονομάζει RISS. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μοτέρ - γεννήτρια που καταργεί τη μίζα και τα πηνία και σβήνει τον κινητήρα μόλις σταματήσει το scooter, ενώ τον επανεκκινεί άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού. Στόχος βέβαια είναι η χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση και το Medley τα καταφέρνει περίφημα αφού χρειάζεται μόλις 2,6 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα με το start - stop ενεργοποιημένο.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »