Η άποψή μας

    Πολλοί αναβάτες ζητούσαν είτε «περισσότερα κυβικά», από τα καθημερινά scooter«εργασίας» με επίπεδο πάτωμα, είτε περισσότερη πρακτικότητα από ένα GT μοντέλο. Το X-Town CT 300 έρχεται να ικανοποιήσει και τις δύο αυτές ομάδες. Με κυβισμό που σημειώνει τεράστια επιτυχία στην χώρα μας και ικανά επίπεδα ισχύος, το CT θέτει υποψηφιότητα και για περισσότερες ή και σκληρότερες καθημερινές δουλειές, προσφέροντας φυσικά το πάτωμα του στην υπηρεσία σας. Και όλα αυτά από την άνεση ενός GT μοντέλου που μάλιστα έρχεται σε μια άκρως ανταγωνιστική, για την κατηγορία και αυτά που προσφέρει, τιμή. Θέλετε κάτι άλλο για να σας πείσει;  


    Κινητήρας 
    Τύπος 4T 1K, 2B Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.) 276
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)Δ/Α
    Συμπίεση (:1)Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 22,9/7.500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,4/6.500
    Τροφοδοσία Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 10,5
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)3.9
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120+
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
    Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/3Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/2Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά 
    Ελαστικό Ε120/70-13"
    Ελαστικό Π150/70-13"
    Διαστάσεις / Βάρος 
    Μήκος (χλστ.)2.200
    Πλάτος (χλστ.)810
    Μεταξόνιο (χλστ.)1.500
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)765
    Βάρος (κιλά) 177
    Εξοπλισμός 
    ABS / Ρυθμ.N/O
    Τraction Control / Ρυθμ. O/O
    ΣτροφόμετροN
    Immobilizer O
    Yπολογιστής ταξιδιού N
    Μερικός χιλιομετρητής N
    Ένδειξη βενζίνης N
    Δείκτης θερμοκρασίας N
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος N
    Ζελατίνα / Ρυθμ. N/O
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦN/N
    Πλάγιο σταντ N
    Κεντρικό σταντ N
    Χειρολαβές / Σχάρα N/N
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π O/N
    Επιδόσεις
    0-50 χλμ/ώρα (δλ.)3,3
    0-100 χλμ/ώρα (δλ.)11,8
    40-80 χλμ/ώρα (δλ.)4,8
    100-0 χλμ/ώρα (μέτρα)46,4

    Kοινοποίησε το »

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

    • makis

      το σκουτερ ειναι ποιοτικα πολυ καλο αλλα με λίγα άλογα χωρίς επιδοσεις .υστερεί σε αυτόν τον τομεα δέν είναι για προσπεράσεις και με 2 ατομα δυσκολευεται εναντι του sym, πρέπει να αναβαθμιστεί ο κινητηρας .Θα προτιμουσα το 350dt που είναι αεροπλάνο .

        4