Η σέλα του CT είναι νέα και προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης.

Ικανοποιητικός ο χώρος κάτω από την σέλα, ο οποίος χωρά εύκολα ένα full face κράνος και άλλα πραγματάκια. Ο χώρος είναι φωτιζόμενος και φέρει και διαχωριστικό.

Ντουλαπάκι στο αριστερό μέρος της ποδιάς. Διακρίνεται και ο αναδιπλούμενος γάντζος, πάνω από το κεντρικά τοποθετημένο ρεζερβουάρ.

USB-σωτηρία! Βρίσκεται στο κέντρο του τιμονιού και προορίζεται να τροφοδοτήσει, συσκευές που χρησιμοποιείτε μπροστά σας π.χ. για πλοήγηση.

Γνώριμη εικόνα στον πίνακα οργάνων. Παρά το ότι τα αναλογικά όργανα με την LCD οθόνη παραμένουν, η πληροφόρηση και η ευκολία ανάγνωσης βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.

Ανεση-εργονομία

Ένα από τα βασικά ατού του X-Town CT είναι ότι προσφέρει στο ακέραιο, την άνεση ενός GT Scooter χωρίς συμβιβασμούς ελέω πατώματος. Πράγματι, ο αναβάτης απολαμβάνει μια χαρακτηριστική, «χαλαρή» εργονομία στην θέση οδήγησης του CT. Η σέλα, που είναι νέα σε σχέση με το X-Town και με πιο έντονα «κοψίματα», παραμένει μαλακή όσον αφορά το γέμισμα και υποδέχεται τον αναβάτη στο εσωτερικό της. Το μαξιλάρι υποστήριξης μέσης είναι πιο έντονο και ξεχωρίζει, κάνοντας πολύ καλά την δουλειά του. Για τον συνεπιβάτη το επίπεδο άνεσης είναι παρόμοιο, παρά το ότι η σέλα πίσω είναι κατά τι σκληρότερη.


Ικανοποιητικός ο χώρος κάτω από την σέλα, ο οποίος χωρά εύκολα ένα full face κράνος και άλλα πραγματάκια. Ο χώρος είναι φωτιζόμενος και φέρει και διαχωριστικό.

Ικανοποιητικός ο χώρος κάτω από την σέλα, ο οποίος χωρά εύκολα ένα full face κράνος και άλλα πραγματάκια. Ο χώρος είναι φωτιζόμενος και φέρει και διαχωριστικό.

Kοινοποίησε το »


Το επίπεδο πάτωμα είναι το σημείο-κλειδί που κάνει το CT να ξεχωρίζει ανάμεσα στα άλλα GT Scooters: Ξεκλειδώνει μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς αντικειμένων, αφού εκτός από τελείως επίπεδο, το πάτωμα είναι και αρκετά μεγάλο. Ο γάντζος που υπάρχει στην ποδιά μπορεί να φανεί «σωτήριος» για στήριξη ακριβώς στο σημείο που χρειάζεται. Χάρη στο νέο πάτωμα φυσικά ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει τα πόδια του… όπως θέλει, πέρα από τις προοριζόμενες για αυτά θέσεις.

Ντουλαπάκι στο αριστερό μέρος της ποδιάς. Διακρίνεται και ο αναδιπλούμενος γάντζος, πάνω από το κεντρικά τοποθετημένο ρεζερβουάρ.

Ντουλαπάκι στο αριστερό μέρος της ποδιάς. Διακρίνεται και ο αναδιπλούμενος γάντζος, πάνω από το κεντρικά τοποθετημένο ρεζερβουάρ.


Πάμε στα των αποθηκευτικών χώρων: Κάτω από την σέλα, βρίσκεται ο κύριος χώρος, ο οποίος μετρήθηκε στα 30,4 λίτρα, με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Στην πράξη, ένα κράνος full face θα χωρέσει εκεί, μαζί με κάποια ακόμη αντικείμενα, ενώ ο αναβάτης έχει στην διάθεση του αφαιρούμενο διαχωριστικό. Ένα ντουλαπάκι ποδιάς στο αριστερό μέρος του scooter δηλώνει επίσης το παρόν για αντικείμενα άμεσης πρόσβασης.

USB-σωτηρία! Βρίσκεται στο κέντρο του τιμονιού και προορίζεται να τροφοδοτήσει, συσκευές που χρησιμοποιείτε μπροστά σας π.χ. για πλοήγηση.

USB-σωτηρία! Βρίσκεται στο κέντρο του τιμονιού και προορίζεται να τροφοδοτήσει, συσκευές που χρησιμοποιείτε μπροστά σας π.χ. για πλοήγηση.


Τα όργανα παραμένουν αναλογικά με μία LCD οθόνη για τις «δευτερεύουσες» ενδείξεις, με την πληροφόρηση που παρέχεται από τον πίνακα να είναι πλήρης για τα δεδομένα ενός scooter και την αισθητική να έχει και κάτι από αυτοκίνητο. Καταπληκτική εργονομική παρέμβαση, οφείλουμε να πούμε, είναι η USB θύρα ακριβώς στο κέντρο του τιμονιού. Για όσους χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο για πλοήγηση ή άλλη συσκευή που τροφοδοτείται με USB, η θύρα αυτή είναι πραγματικά σωτήρια!

Γνώριμη εικόνα στον πίνακα οργάνων. Παρά το ότι τα αναλογικά όργανα με την LCD οθόνη παραμένουν, η πληροφόρηση και η ευκολία ανάγνωσης βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.

Γνώριμη εικόνα στον πίνακα οργάνων. Παρά το ότι τα αναλογικά όργανα με την LCD οθόνη παραμένουν, η πληροφόρηση και η ευκολία ανάγνωσης βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

  • makis

    το σκουτερ ειναι ποιοτικα πολυ καλο αλλα με λίγα άλογα χωρίς επιδοσεις .υστερεί σε αυτόν τον τομεα δέν είναι για προσπεράσεις και με 2 ατομα δυσκολευεται εναντι του sym, πρέπει να αναβαθμιστεί ο κινητηρας .Θα προτιμουσα το 350dt που είναι αεροπλάνο .

      4