• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Επιδόσεις - τεχνικά χαρακτηριστικά

     

    Μετρήσεις επιδόσεων 
     

      HONDA GTR 150 SYM VF 185
    0-50 (δευτ.) 3 2,7
    0-100 (δευτ.) 13,5 11,2
    40-80 (4η σχέση) 6,6 6,3
    100-0 (μέτρα) 50,9 55,6
    Τελική ταχύτητα 121,5 126,5
    0-400 μέτρα 18 δευτ./110 χλμ/ώρα 17,6 δευτ./112 χλμ/ώρα

    Τεχνικά χαρακτηριστικά


    HONDA GTR 150SYM VF185
    Κινητήρας

    Τύπος4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β4T 1K, Υ/Ψ 4Β
    Κυβισμός (κ.εκ.)149,2183
    Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)57,3 X 57,863,5 Χ 57,8
    Συμπίεση (:1)11,311,1
    Ισχύς (ίπποι/σαλ)15,1/9.00017,8/8.500
    Ροπή (kgm/σαλ)1,3/6.5001,67/7.500
    ΤροφοδοσίαΨεκασμός Ψεκασμός
    Κατανάλωση (λτ/100 χλμ)2,73,3
    Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)4,56,5
    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Τύπος πλαισίουΑτσάλινο τύπου διαμάντιΑτσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε (Ρυθυμίσεις)Πιρούνι 31 χλστ. Πιρούνι 30 χλστ. 
    Διαδρομή (χλστ.)Δ/Α80
    Αναρτήσεις Π (Ρυθυμίσεις)Μονό αμορτισέρΜονό αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.)Δ/Α30
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/255, 1Ε, ABSΔ/250, 2Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/220, 1Ε, ABSΔ/200, 1Ε
    Τροχοί-ελαστικά

    Ελαστικό Ε90/80-1790/80-17
    Ελαστικό Π120/70-17120/70-17
    Εξοπλισμός

    ABS/Ρυθμ. N/OΝ/Ο
    Traction Control/Ρυθμ. O/OΟ/Ο
    ΣτροφόμετροNΝ
    ImmobilizerOΝ
    Υπολογιστής ταξιδιούOΝ
    Μερικός χιλιομετρητήςNΝ
    Ένδειξη βενζίνης NΝ
    Ένδειξη θερμ. OΟ
    Θερμ. περιβάλλοντοςOΟ
    Ζελατίνα/Ρυθμ. O/OΟ/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦO/OΟ/Ο
    Πλάγιο σταντNΝ
    Κεντρικό στάντNΝ
    Χειρολαβές/ΣχάραN/OΝ/Ο
    Ρυθμ. Αναρτήσεις Ε/ΠO/OΟ/Ο
    Διαστάσεις (χλστ.)

    Μήκος20251960
    Πλάτος725720
    Μεταξόνιο12761299
    Υψος σέλαςΔ/Α790
    Βάρος (κιλά)122129

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SYM: VF-185: Tο δυνατότερο παπί της αγοράς με 2.695

    HONDA: Νέο SH 150 μάθε περισσότερα

    • Σακης

      Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.

        2
    • Tasos

      Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα. 3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας. Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής. Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!! Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα. Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!

        44