• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παρόμοιες οι λύσεις στα περιφερειακά. Το GTR αποδεικνύεται καλύτερο στα φρένα παρά τις μονοπίστονες δαγκάνες του.

Παρόμοιες οι λύσεις στα περιφερειακά. Το GTR αποδεικνύεται καλύτερο στα φρένα παρά τις μονοπίστονες δαγκάνες του.

Πλαίσιο – αναρτήσεις- Φρένα

 

Δεν είναι μόνο ο κινητήρας που ξεφεύγει από τα όρια των παπιών, αφού και τα πλαίσια δεν είναι συνηθισμένα σε αυτήν την κατηγορία. Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν διπλό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε συνδυασμό με ένα σεβαστών διαστάσεων ψαλίδι, ώστε να υπάρχει η απαραίτητη ακαμψία για να ¨κατέβουν¨ με ασφάλεια στον δρόμο περισσότεροι από 15 ίπποι, όταν το συνολικό βάρος σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν ξεπερνά τα 130 κιλά (GTR 122kg – VF 129kg). Στις αναρτήσεις συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ σε αντίθεση με τα διπλά των περισσότερων παπιών, ενώ οι τροχοί και στα δύο μοντέλα είναι 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 90/80-17 και 120/70-17.

Οι επιδόσεις φυσικά χρειάζονται και τα αντίστοιχα φρένα. Το GTR εξοπλίζεται με δίσκους 255χιλ εμπρός και 220χιλ πίσω με σύστημα ABS που επεμβαίνει και στους δύο τροχούς, σε αντίθεση με το VF του οποίου το σύστημα ABS επεμβαίνει μόνο μπροστά στον δίσκο 250χιλ και όχι πίσω όπου συναντάμε δίσκο 200χιλ. Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα το GTR να χρειάζεται 50,9 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ/ώρα , απόσταση μικρότερη κατά 4,7 μέτρα σε σχέση με το VF (55,6 μέτρα). 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ