LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Χάρη στα νέα πηνία και το ελαφρύτερο βολάν, ο γνωστός μας 300αρης F4 αδυνάτισε 3 ολόκληρα κιλά.

Ο κινητήρας ταιριάζει «γάντι» στον χαρακτήρα και τον σκοπό του Beverly. Καίει λίγο, είναι απόλυτα επαρκής σε ισχύ, συμφωνεί και με Euro 4.

Κινητήρες

Διαβάστηκε από 148.767 αναγνώστες (22/4/2020)

Οι μονοκύλινδροι  υδρόψυκτοι κινητήρες των 278 κ.εκ. χαρίζουν ικανοποιητικές επιδόσεις στα δύο scooter. Το Sym είναι πιο δυνατό παντού, αφού ο F4 αποδίδει 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 2,7 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Το Piaggio ακολουθεί με απόδοση 21 ίππων στις 7.250 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 2,3 kg-m στις 5.750 σ.α.λ. Η διαφορά ιπποδύναμης αντικατοπτρίζεται και στις μετρήσεις επιδόσεων με το 0-50 να διαρκεί 3,1 δεύτερα για το HD και 3,6 για το Beverly. Το Sym σπάει το φράγμα των πρώτων 100 χλμ./ώρα σε 10,5 δεύτερα και ολοκληρώνει το 50-100 σε 7,3 δευτερόλεπτα. Οι αντίστοιχες μετρήσεις για το Piaggio είναι 12,36 για τα πρώτα 100 και 8,85 για το 50-100. Οι τιμές καταναλώσεως είναι εφάμιλλες, όμως το μικρότερο ρεζερβουάρ του HD θα σε στείλει συντομότερα στο πρατήριο για ανεφοδιασμό. Σημαντική λεπτομέρεια η ύπαρξη συστήματος ελέγχου πρόσφυσης ASR στον στάνταρ εξοπλισμό του Beverly, που προστατεύει τον αναβάτη από δυσάρεστες εκπλήξεις σε γλιστερό οδόστρωμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Kyriakos

    Αν είναι να χαλάσει το κοντέρ και σε αυτό το beverly σε λίγο καιρό και να μην μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ αφού δεν το υποστηρίζει η αντιπροσωπία ως ανταλλακτικό, άσε καλύτερα... Μακρυά και αγαπημένοι...

      14