Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, το να αποφανθεί κάποιος για το τι είναι όμορφο και τι όχι, δεν έχει καμία απολύτως σημασία, πέραν της προσωπικής αξιολόγησης. Αυτό που έχει αντίκρυσμα ωστόσο, είναι να ανιχνεύσει κανείς τις αισθητικές επιλογές των κατασκευαστών και το ύφος / χαρακτήρα που θέλησαν να προσδώσουν στο κάθε μοντέλο. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, το Yamaha ΜΤ-07 εμφανίζει ξεκάθαρα την πιο “γωνιώδη” / “αιχμηρή” / “τεθλασμένη” σχεδίαση σε σχέση με τα άλλα δύο. Σε συνδυασμό με τις φλούο κίτρινες ζάντες και την εμπροσθοβαρή – επιθετική κατανομή των μαζών οπτικά, ανάγεται ως το πιο “αθλητικό – sporty” σε ότι αφορά στην εμφάνιση. To CB 650F έχει και αυτό αρκετά στοιχεία δυναμισμού, η πλάγια “ροή” των λαιμών της εξάτμισης καθώς και το γυμνό, βαμμένο σε βαθύ κόκκινο χρώμα “Y” που σχηματίζει η ένωση πλαισίου και υποπλαισίου, είναι τα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις. Το SV 650 έχει μια “σύγχρονη” αλλά χαμηλών τόνων σχεδίαση. Σίγουρα το χωροδικτύωμα του πλαισίου προσθέτει πόντους και το αποτέλεσμα ως σύνολο είναι πολύ ισορροπημένο, όμως η μοτοσικλέτα, συγκριτικά με τις άλλες δύο, δεν κερδίζει το παιχνίδι των εντυπώσεων. Από την άλλη βέβαια αυτό είναι κάτι πολύ θετικό, καθώς το SV αποτελεί άριστη βάση για ασκήσεις customizing! To Suzuki είναι όμως και το πιο προσεγμένο απ΄ όλα σε ότι αφορά στην ποιότητα κατασκευής, καθώς τα πάντα πάνω του φωνάζουν ποιότητα. Το Honda ακολουθεί από κοντά αλλά σε δύο σημεία θα θέλαμε λίγο περισσότερη προσοχή: α) στα αυτοκόλλητα – γραφικά που δεν δείχνουν να έχουν περαστεί με βερνίκι και β) σε κάποιους τριγμούς από τα πλαϊνά καλύμματα του ρεζερβουάρ που οφείλονται σε συντονισμό. Το MT-07 “πάσχει” και αυτό στο θέμα των αυτοκόλλητων, ενώ αρνητική εντύπωση προκαλεί η πολύ χαλαρή αντικραδασμική έδραση του τιμονιού, που έχει ως αποτέλεσμα αυτό να κουνιέται ασκώντας του ακόμη και μικρή πίεση. Για να μην αναφερόμαστε μόνο στα στραβά βέβαια, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ως naked μοτοσικλέτες (που σημαίνει όλα φόρα – παρτίδα) και οι τρεις είναι πολύ προσεγμένες, σε ότι αφορά στην συναρμογή, στο φινίρισμα και στην βαφή.
EICMA 2025: Όλα τα νέα μοντέλα του 2026 εδώ! - Αναμονή να ανοίξουν οι πύλες
EICMA 2025 Suzuki: SV-7G νέο crossover στο προσκήνιο με τον δικύλινδρο των 650 κ.ε.κ
EICMA 2025: Kawasaki KLE500 2026 η επιστροφή του μεσαίου adventure
Zontes ZT125T-X & ZT125T-V: Δύο νέα 125άρια με premium τεχνολογία στην EICMA 2025
Eicma 2025: Νέο Zontes G552 με δικύλινδρο κινητήρα 52 ίππων
Zontes ZT703R EICMA 2025: Η νέα supersport εποχή ξεκινά για την Zontes
Zontes ZT703T: Η νέα τρικύλινδρη περιπετειώδης πρόταση με 95 ίππους στο EICMA 2025
EICMA 2025: Triumph Scrambler 400XC
EICMA 2025: Triumph Classic όλη η σειρά εδώ!
EICMA 2025: Νέο Triumph Trident 800 νέος τρικύλινδρος 798cc και βρετανικό στυλ
MV Agusta Brutale 950 Serie Oro: Το νέο διαμάντι της EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.