• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους

Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους

Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους

Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους

Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους

Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους

  • Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους
  • Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους
  • Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους
  • Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους
  • Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους
  • Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους

Suzuki Katana: Νέες τεχνολογίες & 150 ίππους

Η Suzuki αναβαθμίζει το Katana συνεχίζοντας την πορεία του και για το 2022, με ανανεώσεις που βελτιώνουν κατά πολύ το σύνολο της γυμνής μοτοσυκλέτας.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

150 ίπποι με απλωμένη και γεμάτη ροπή

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Το Suzuki Katana, που βασίζεται στο supernaked GSX-S 1000, δέχεται αναβαθμίσεις στα σημεία για το 2022. Αρχικά, στην καρδία της μοτοσυκλέτας βρίσκεται ο εγγυημένος και δοκιμασμένος υγρόψυκτος τετρακύλινδρος εν σειρά 999κ.εκ., προδιαγραφών Euro 5, που αποδίδει 150 ίππους. Η απόδοση της ροπής πλέον βρίσκεται πιο απλωμένη στο φάσμα των στροφών σε σχέση με τον προκάτοχό του, χάρη στην νέα εισαγωγή, τα καινούργια ελατήρια των βαλβίδων, το ανανεωμένο φιλτροκούτι και την διαφορετική εξάτμιση.



3 modes για να διαχειριστείς την δύναμη

Η παραπάνω δύναμη γίνεται διαχειρίσιμη με την βοήθεια του ηλεκτρονικού γκαζιού, που καταφέρνει να μεταφέρει ομαλά την απόκριση στο δεξί σου χέρι. Μέσα από το Suzuki Drive Mode Selector μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε 3 ξεχωριστά modes χαρτογραφήσεων για τον κινητήρα, χωρίς να αλλάζει η απόδοση.  Από την «κοφτερή» απόκριση του γκαζιού μέχρι την πιο ήπια, ιδανική για ολισθηρά οδοστρώματα, ο αναβάτης μπορεί να διαλέξει από το A μέχρι το C.




Quick-shifter και traction control

Την μεταφορά των 150 ίππων από τον κινητήρα στον πίσω τροχό αναλαμβάνει ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων, με την βοήθεια ενός Quick-shifter για τις γρήγορες αλλαγές χωρίς την χρήση συμπλέκτη. Το traction control ρυθμίζεται σε 5 επίπεδα, ενώ για τους πιο τολμηρούς μπορεί να απενεργοποιηθεί. Επιπρόσθετα, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το Suzuki Clutch Assist System, με ένα μονόδρομο συμπλέκτη να μετριάζει το φρενάρισμα του κινητήρα στα κατεβάσματα ταχυτήτων με υψηλές στροφές.



Σε δύο νέα χρώματα για το 2022

Ατόφιο από το αδερφάκι του GSX-R, έρχεται και το πανάλαφρο, αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και το ψαλίδι. Το τομέα των αναρτήσεων υπογράφει η KYB, με πλήρως ρυθμιζόμενα μπροστινά καλάμια και πίσω αμορτισέρ που μπορείς να επέμβεις στην προφόρτιση και απόσβεση. Το μπροστινό σύνολο ολοκληρώνουν οι monobloc δαγκάνες της Brembo που συνδυάζονται με δύο δίσκους 310 χιλ. Το Suzuki Katana του 2022, το οποίο σηκώνει στις πλάτες του την βαριά ιστορία του προγόνου του, θα είναι διαθέσιμο σε δύο νέους χρωματικούς συνδυασμούς, ένα σκούρο μπλε με χρυσά πιρούνια και ζάντες και ένα σε γκρι με κόκκινους τροχούς.

Μπορεί το Suzuki Katana του 2022 να συνεχίσει τις δόξες του ιστορικού μοντέλου της δεκαετίας του `80;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »