Πρόκειται για το HX250R, ένα sport με εξάτμιση κάτω από τη σέλα, συνδυασμένο ABS και μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 31 ίππους. Το βάρος του, από την άλλη, δεν ξεπερνά τα 139 κιλά, γεγονός που το καθιστά το ελαφρύτερο στην κατηγορία.
Πρόκειται για ένα αρκετά φιλόδοξο project από πλευράς Hero, το οποίο προορίζεται (όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα που παρουσίασε η εταιρεία) αποκλειστικά για την ινδική αγορά. Ή μήπως όχι;
Θυμίζουμε ότι η Hero, η οποία κατέχει σχεδόν το 50% της αμερικανικής Erik Buell Racing, έχει ξεκινήσει ήδη τα βήματα εξάπλωσης στην αγορά των ΗΠΑ. Βέβαια, μια τέτοια μοτοσικλέτα δεν έχει μεγάλες ελπίδες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, καθώς δεν ανήκει σε κάποια δημοφιλή κατηγορία. Πιθανότατα θα ήταν καταλληλότερη για την ευρωπαϊκή αγορά.
Όσον αφορά την τελευταία, οι τελευταίες εξελίξεις κάνουν πολλούς Ευρωπαίους μοτοσικλετιστές να θεωρούν πιθανή την εισαγωγή του HX250R. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Erik Buell Racing άνοιξε πρόσφατα το πρώτο της γραφείο στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ολλανδία. Αν, λοιπόν, η Erik Buell, η οποία αποτελεί τον αποκλειστικό εισαγωγέα των μοτοσικλετών της Hero, επεκταθεί στην Ευρώπη, είναι πολύ πιθανό να τη δούμε να εισάγει μοτοσικλέτες όπως η HX250R και στις αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Στην ίδια παρουσίαση, τέλος, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν τέσσερα ακόμη νέα μοντέλα της εταιρείας: ένα turbo diesel scooter 150 κ.εκ., ένα υβριδικό scooter, ένα scooter 111 κ.εκ. και μια commuter μοτοσικλέτα.
Zeno Emara: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με μόλις 1.200 ευρώ
Kawasaki Z900 και Z900 SE 2026: Η επιστροφή του super naked!
Νέο Kymco Agility S 125i Euro5+: Με νέο κινητήρα και τιμή 2545 ευρώ
Skyrider X6 : Η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα βγήκε στο δρόμο!
Μπορείς να αποφύγεις τα νεύρα όταν οδηγάς;
Νέα όρια ταχύτητας ανάλογα το όχημα και πρόστιμα μέχρι 2000 ευρώ
VarEVolt: Μπαταρία που φορτίζει σε 18 δευτερόλεπτα!
17ο Hand Shift Rally: Το ραντεβού των «χειροκίνητων» κλασικών επιστρέφει στη Ναυπακτία
Ξεκινά η χιλιομετρική χρέωση με αναλογική τιμολόγηση στα διόδια
Υπό εξέταση το σχέδιο αποσυμφόρησης του Κηφισού
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr