Πρόκειται για το HX250R, ένα sport με εξάτμιση κάτω από τη σέλα, συνδυασμένο ABS και μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 31 ίππους. Το βάρος του, από την άλλη, δεν ξεπερνά τα 139 κιλά, γεγονός που το καθιστά το ελαφρύτερο στην κατηγορία.
Πρόκειται για ένα αρκετά φιλόδοξο project από πλευράς Hero, το οποίο προορίζεται (όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα που παρουσίασε η εταιρεία) αποκλειστικά για την ινδική αγορά. Ή μήπως όχι;
Θυμίζουμε ότι η Hero, η οποία κατέχει σχεδόν το 50% της αμερικανικής Erik Buell Racing, έχει ξεκινήσει ήδη τα βήματα εξάπλωσης στην αγορά των ΗΠΑ. Βέβαια, μια τέτοια μοτοσικλέτα δεν έχει μεγάλες ελπίδες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, καθώς δεν ανήκει σε κάποια δημοφιλή κατηγορία. Πιθανότατα θα ήταν καταλληλότερη για την ευρωπαϊκή αγορά.
Όσον αφορά την τελευταία, οι τελευταίες εξελίξεις κάνουν πολλούς Ευρωπαίους μοτοσικλετιστές να θεωρούν πιθανή την εισαγωγή του HX250R. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Erik Buell Racing άνοιξε πρόσφατα το πρώτο της γραφείο στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ολλανδία. Αν, λοιπόν, η Erik Buell, η οποία αποτελεί τον αποκλειστικό εισαγωγέα των μοτοσικλετών της Hero, επεκταθεί στην Ευρώπη, είναι πολύ πιθανό να τη δούμε να εισάγει μοτοσικλέτες όπως η HX250R και στις αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Στην ίδια παρουσίαση, τέλος, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν τέσσερα ακόμη νέα μοντέλα της εταιρείας: ένα turbo diesel scooter 150 κ.εκ., ένα υβριδικό scooter, ένα scooter 111 κ.εκ. και μια commuter μοτοσικλέτα.
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Ducati Desert X Rally: Ήρθε με αγωνιστικό εξοπλισμό
Pole Position και νέο ρεκόρ για τον Jorge Martin στη Γαλλία
Βάση καβαλέτου τιμονιού SP Connect Bar Clamp Mount Pro
Αδιάβροχο παντελόνι Anorak Way R-II
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Το ανεστραμμένο πιρούνι: ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr