Πρόκειται για το HX250R, ένα sport με εξάτμιση κάτω από τη σέλα, συνδυασμένο ABS και μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 31 ίππους. Το βάρος του, από την άλλη, δεν ξεπερνά τα 139 κιλά, γεγονός που το καθιστά το ελαφρύτερο στην κατηγορία.
Πρόκειται για ένα αρκετά φιλόδοξο project από πλευράς Hero, το οποίο προορίζεται (όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα που παρουσίασε η εταιρεία) αποκλειστικά για την ινδική αγορά. Ή μήπως όχι;
Θυμίζουμε ότι η Hero, η οποία κατέχει σχεδόν το 50% της αμερικανικής Erik Buell Racing, έχει ξεκινήσει ήδη τα βήματα εξάπλωσης στην αγορά των ΗΠΑ. Βέβαια, μια τέτοια μοτοσικλέτα δεν έχει μεγάλες ελπίδες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, καθώς δεν ανήκει σε κάποια δημοφιλή κατηγορία. Πιθανότατα θα ήταν καταλληλότερη για την ευρωπαϊκή αγορά.
Όσον αφορά την τελευταία, οι τελευταίες εξελίξεις κάνουν πολλούς Ευρωπαίους μοτοσικλετιστές να θεωρούν πιθανή την εισαγωγή του HX250R. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Erik Buell Racing άνοιξε πρόσφατα το πρώτο της γραφείο στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ολλανδία. Αν, λοιπόν, η Erik Buell, η οποία αποτελεί τον αποκλειστικό εισαγωγέα των μοτοσικλετών της Hero, επεκταθεί στην Ευρώπη, είναι πολύ πιθανό να τη δούμε να εισάγει μοτοσικλέτες όπως η HX250R και στις αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Στην ίδια παρουσίαση, τέλος, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν τέσσερα ακόμη νέα μοντέλα της εταιρείας: ένα turbo diesel scooter 150 κ.εκ., ένα υβριδικό scooter, ένα scooter 111 κ.εκ. και μια commuter μοτοσικλέτα.
Stark Varg SM: Το ηλεκτρικό Supermoto των 80 ίππων έρχεται να αλλάξει τους κανόνες!
Triumph Rocket 3 Storm R - Test
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
Peugeot Pulsion Evo 125: Το νέο GT scooter με αυτονομία 440 χιλιομέτρων
Honda CMX1100 Rebel 2026: Θα παρουσιαστεί στην EICMA ανανεωμένη!
Παρουσίαση IXS Tour Kids 1.0: Παιδικό μπουφάν 4 εποχών που μεγαλώνει…
Kάμερες στα διόδια: Πότε ξεκινά το «σκανάρισμα» και σε ποια οχήματα θα πέφτουν οι κλήσεις;
Panther Racing: Η φοιτητική ομάδα του ΑΠΘ στην Ισπανία για το MotoStudent 2025!
Πώς να γλιτώσεις χρήματα αλλάζοντας συνήθειες πάνω στη μοτοσυκλέτα
TAILG F52: Δεν χρειάζεται δίπλωμα , έχει 65 χλμ αυτονομία και αρχική τιμή στα 1398 ευρώ
Falcon 888, κεντρικό βαλιτσάκι 51lt με λευκά κρύσταλλα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.