Η ανανέωση που θα πραγματοποιηθεί στη GTS 300 θα ξεκινήσει από τα συστήματα ασφαλείας και την προσθήκη δικάναλου ABS και συστήματος ASR (traction control), σαν αυτά που είδαμε στην 946. Επιπλέον, στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας, αλλά και της οδηγικής απόλαυσης, θα συμβάλλει η αντικατάσταση της παραδοσιακής μπροστινής ανάρτησης με νέα. Πρόκειται για τον μονό ενισχυμένο βραχίονα που είδαμε στις Vespa Primavera και Sprint πρόσφατα.
Επιπλέον, σύμφωνα με τους Ιταλούς, η GTS αναμένεται να αποκτήσει μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά και φορτιστή για ηλεκτρονικές συσκευές στην ποδιά, με υποδοχή USB. Όσον αφορά στην εμφάνιση, από την άλλη, αυτή θα εκσυγχρονιστεί διακριτικά, με νέο φανάρι στο πίσω μέρος, ανανεωμένο πίνακα οργάνων και λεπτομέρειες στα πλαστικά.
Τα παραπάνω αποτελούν βελτιώσεις που ανήκουν στην κατηγορία της συνήθους πρακτικής. Αλλά η νέα GTS αναμένεται να ξεφύγει από αυτή, χάρη στη νέα multimedia πλατφόρμα της! Αναλυτικότερα, το ιταλικό scooter θα μπορεί να συνδεθεί με smartphone, το οποίο θα υπολογίζει, μεταξύ άλλων, ταχύτητα, αποστάσεις, ισχύ και ροπή κινητήρα, επιτάχυνση, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, μέση ταχύτητα και πολλά ακόμη. Εξαιρετικά χρήσιμο για τους… ξεχασιάρηδες θα αποδειχθεί και το σύστημα Vespa finder, το οποίο τους υπενθυμίζει πού ακριβώς πάρκαραν το scooter τους!
Τα παραπάνω αποτελούν τα βασικά σημεία βελτίωσης της Vespa GTS 300, για τα οποία η Piaggio δεν έχει ακόμη μιλήσει επίσημα. Ωστόσο, το σχετικό δελτίο Τύπου αναμένεται σύντομα.
Μεσαία Adventure με 21 τροχό και 0-100 κάτω από 4 δευτερόλεπτα
Ποια είναι η καλύτερη κατηγορία για την Ελλάδα;
Benelli TRK 702X: Διαθέσιμο και σε έκδοση για κατόχους διπλωμάτων Α2
Voge DS900X: Η κορωνίδα των adventure της Voge με ραντάρ και Cornering ABS
Zontes M125: Με κορυφαία ιπποδύναμη και πλούσιο εξοπλισμό
Μήπως ξεχάσαμε την πραγματική έννοια της μοτοσυκλέτας;
Γυναίκες και μοτοσυκλέτα: Αταίριαστος συνδυασμός;
Τηλεφώνημα στο κράνος: «σε 5 λεπτά είμαι εκεί» ή λύνεις το κυπριακό;
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXON Fresh: Ελαφρύ & δροσερό με την ποιότητα IXON
Daytona Mista 150: Με Cornering Lights και 16,5 hp
EMOOV JSM1: 130χλμ/ω τελική και γρήγορη φόρτιση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr