Πρακτικότητα – Εργονομία
Πρακτικότητα – Εργονομία
Πρακτικότητα – Εργονομία
Πρακτικότητα – Εργονομία
Πρακτικότητα – Εργονομία
Πρακτικότητα – Εργονομία
Πρακτικότητα – Εργονομία
  • Πρακτικότητα – Εργονομία
  • Πρακτικότητα – Εργονομία
  • Πρακτικότητα – Εργονομία
  • Πρακτικότητα – Εργονομία
  • Πρακτικότητα – Εργονομία
  • Πρακτικότητα – Εργονομία
  • Πρακτικότητα – Εργονομία

Πρακτικότητα – Εργονομία

Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί «μέσα» στο scooter με το φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι να φέρνει τα χέρια σε ξεκούραστη θέση παραπέμποντας σε adventure μοτοσυκλέτα. Όπως συμβαίνει συχνά στα mega scooter το κεντρικό τούνελ αναγκάζει τα πόδια να ανοίξουν αρκετά όταν πατάς στο έδαφος, αλλά τα 815 χιλιοστά που απέχει η σέλα από το έδαφος και το γεγονός ότι στενεύει στο εμπρός μέρος σου επιτρέπουν να πατάς με ασφάλεια και να μανουβράρεις χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Το αφρώδες της είναι μεν μαλακό, αλλά θα το θέλαμε λίγο πιο πλούσιο , βέβαια στην πράξη θα χρειαστεί να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα μέχρι τα μαλακά σου μόρια να απαιτήσουν στάση. Παρόμοια επίπεδα άνεσης απολαμβάνει και ο συνεπιβάτης με το κομμάτι σέλας που του αναλογεί να είναι ευρύχωρο και τα μαρσπιέ σε σωστό σημείο τοποθετημένα, ενώ έχει στη διάθεσή του πρακτικές χειρολαβές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η σέλα χωρίζεται σε δυο κομμάτια που ανοίγουν αντίθετα. Ο εμπρός αποθηκευτικός χώρος θα χωρέσει ένα full face κράνος και ο πίσω κάποια μικροαντικείμενα, ενώ διαθέτει θύρα USB. Στη «μύτη» της σέλας, ανάμεσα στα πόδια σου υπάρχει ακόμα ένα μικρό ντουλαπάκι, το οποίο αποδείχθηκε ιδιαίτερα πρακτικό καθώς μπορείς να έχεις άμεση πρόσβαση σε ψιλά για τα διόδια ή στο χειριστήριο της γκαραζόπορτας. Θα θέλαμε η στήριξή του να ήταν λίγο καλύτερη καθώς η μία μόνο βίδα στο κέντρο του, επιτρέπει αρκετό τζόγο.

Ο πίνακας οργάνων θυμίζει αυτοκίνητο, αφού έχουμε αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο (με το δεύτερο να διαβάζεται «ανάποδα», από τα δεξιά προς τα αριστερά) με μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών ανάμεσά τους. Εκεί εμφανίζεται πλήθος πληροφοριών μεταξύ των οποίων αυτονομία, μέση κατανάλωση, βολτόμετρο, θερμοκρασία περιβάλλοντος και άλλα, ενώ δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο και πλοήγησης. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει keyless σύστημα εκκίνησης, κεντρικό και πλαϊνό σταντ, το οποίο σε αντίθεση με άλλα scooter επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί όταν είναι κατεβασμένο, αλλά μόνο στο ρελαντί. Δεδομένου του premium χαρακτήρα του, θα θέλαμε να υπάρχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και χειρόφρενο για ασφαλή στάθμευση σε δρόμο με κλίση.
 

Σελίδα 1Peugeot XP400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Πρακτικότητα – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις