Οδήγηση scooter στην πόλη: Προβλέψτε τους κινδύνους

Οδήγηση scooter στην πόλη: Προβλέψτε τους κινδύνους

Όταν οδηγείς scooter μέσα στην πόλη θα χρειαστεί να περάσεις ανάμεσα από σειρές αυτοκινήτων. Δες τώρα πώς η χαμηλή ταχύτητα, η προσοχή στα επικίνδυνα σημεία και ο σεβασμός στους υπόλοιπους οδηγούς, θα κάνουν ευκολότερη την καθημερινή σου μετακίνηση.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το μεγάλο πλεονέκτημα  του scooter μέσα στην κίνηση, είναι οι μικρές του διαστάσεις, που του επιτρέπουν να κινείται ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο για τον αναβάτη του. Όμως, όσο οι χρήστες του δρόμου αυξάνονται, το ίδιο συμβαίνει και με τους πιθανούς κινδύνους.

Μην ξεπερνάς τα 50 χιλιόμετρα την ώρα όταν κινείσαι ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα, ενώ σε περίπτωση που αυτά κινούνται η ταχύτητά σου θα πρέπει να είναι μέχρι 20 χιλιόμετρα μεγαλύτερη από αυτά. Έτσι θα προλάβεις να φρενάρεις, αν κάποιος πεταχτεί μπροστά σου. Κινούμενος ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα είναι εύκολο να παρασυρθείς και να αυξήσεις την ταχύτητά σου. Έτσι, όμως, δίνεις στον εαυτό σου μικρότερο χρόνο να αντιδράσει και να αποφύγει κάποιον κίνδυνο, όπως το αυτοκίνητο που αλλάζει κατεύθυνση απότομα και απροειδοποίητα. Για το λόγο αυτό όταν περνάς ανάμεσα από σταματημένα αυτοκίνητα η ταχύτητά σου δεν πρέπει να ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ αν αυτά κινούνται, ο νόμος ορίζει η ταχύτητά σου να είναι μέχρι 20 χιλιόμετρα μεγαλύτερη από αυτή των αυτοκινήτων, που είναι μια πολύ ρεαλιστική ταχύτητα.



Όταν προσπερνάς ένα σταματημένο λεωφορείο, να μειώνεις την ταχύτητά σου. Μπορεί κάποιος πεζός να προσπαθήσει να διασχίσει το δρόμο περνώντας βιαστικά μπροστά από το λεωφορείο και να μην τον δεις έγκαιρα. Όταν περνάς δίπλα από σταματημένο λεωφορείο ο μεγάλος όγκος του, περιορίζει την ορατότητά σου και δεν μπορείς να δεις τι συμβαίνει μπροστά του. Αν κάποιος πεζός αποφασίσει να διασχίσει τον δρόμο περνώντας βιαστικά μπροστά από το λεωφορείο δεν θα τον δεις έγκαιρα. Γι`αυτό να κινείσαι αργά και να είσαι προσεκτικός και υποψιασμένος, έχοντας για παν ενδεχόμενο τα δάκτυλα στη μανέτα του φρένου.

Αν κινείσαι σε μια σειρά δικύκλων, κράτα απόσταση από τον προπορευόμενο. Έτσι θα έχεις καλύτερη ορατότητα και θα προλάβεις να αντιδράσεις, αν ο μπροστινός φρενάρει απότομα. Αν έχεις μπροστά σου άλλο δίκυκλο, μην κολλήσεις πίσω του, γιατί δεν θα έχεις καλή ορατότητα του δρόμου, αφού το μόνο που θα μπορείς να δεις είναι η πλάτη του αναβάτη. Αν δεν ξέρεις τι συμβαίνει μπροστά σου, δεν θα μπορείς να σχεδιάζεις από πριν τις κινήσεις σου. Για παράδειγμα αν κάτι αναγκάσει τον προπορευόμενο να φρενάρει απότομα, μπορεί να μην προλάβεις να αντιδράσεις έγκαιρα. Είναι λοιπόν απαραίτητο να κρατάς λογικές αποστάσεις ασφαλείας.

Μην αφήνεις τους άλλους να καθορίζουν το ρυθμό σου. Αν κάποιος αναβάτης κολλήσει πίσω σου, κάνε στην άκρη και άφησέ τον να περάσει. Αν κάποιος άλλος αναβάτης κολλήσει πίσω σου, κάνε στην άκρη όπου μπορείς και άφησέ τον να προσπεράσει. Δεν πρέπει άλλος να καθορίζει το ρυθμό σου. Αν μείνεις μπροστά του και αρχίσεις να κινείσαι πιο γρήγορα, έχεις και μεγαλύτερες πιθανότητες να εμπλακείς σε ατύχημα. Οδήγησε στον ρυθμό που εσύ θεωρείς φυσιολογικό και ασφαλή. Όσο μένεις μπροστά καθυστερείς και εκνευρίζεις αυτούς που είναι πίσω.
 
Μην αγχώνεσαι από άλλους αναβάτες, άφησέ τους να περάσουν και κράτα τον ρυθμό σου.
Διήθηση με 20 χιλιόμετρα περισσότερα από την κίνηση.
Προσπάθησε να προβλέψεις την κίνηση των αυτοκινήτων.
Μην έχεις δεδομένη την προτεραιότητά σου
Ποιους άλλους κινδύνους αντιμετωπίζεις καθημερινά στην πόλη; Τι σε εκνευρίζει περισσότερο
;