Μόλις σήμερα η Triumph έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες και πληροφορίες για το ανανεωμένο Speed Triple. Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, μας έρχεται πιο δυνατό και εξοπλισμένο.
Το Speed Triple ανήκει σε εκείνη την ολιγομελή κάστα μοτοσυκλετών που έχουν δημιουργήσει σχολή, καθώς δικαιωματικά ανήκει στους γενάρχες των street fighters.
Για το 2016 η Triumph παρουσιάζει ένα φρέσκο μοντέλο, το οποίο έχει μεν επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό εμφανισιακά, αλλά δεν χάνει ούτε δράμι από την εξαιρετικά χαρακτηριστική του οπτική ταυτότητα.
Παράλληλα ωστόσο οι αλλαγές κάτω από τα οπτικώς προφανή είναι πολλές και απαραίτητες. Η θέσπιση των προδιαγραφών Euro 4 βάζει δύσκολα στους κατασκευαστές και τους αναγκάζει να αναθεωρήσουν τους κινητήρες τους αν δε θέλουν τα μοντέλα του 2016 να έχουν αισθητά λιγότερη δύναμη από αυτά του 2015, έτσι η Triumph προχώρησε σε εκτενή επανασχεδιασμό του τρικύλινδρου 1050 του μεγάλου Triple και κατέληξε σε ένα θαύμα.
Λέμε θαύμα διότι ο νέος κινητήρας καλύπτει τις νέες προδιαγραφές και ταυτόχρονα, κατά την Triumph, αποδίδει μεγαλύτερη μέγιστη ισχύ, περισσότερη ροπή παντού και είναι και 10% πιο οικονομικός. Δεν ακούγεται ως θαύμα;
Για να επιτευχθεί αυτό οι Βρετανοί μας ενημερώνουν πως άλλαξαν 104 εξαρτήματα στον κινητήρα, μεταξύ αυτών πιστόνια, σώματα ψεκασμού, στρόφαλο, θάλαμο καύσης και κεφαλή. Ε, δεν έμειναν και πολλά εδώ που τα λέμε.
Το αποτέλεσμα επενδύθηκε με ride-by-wire (ηλεκτρονικό γκάζι δηλαδή) και ένα πακέτο ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει πέντε χαρτογραφήσεις, ή Riding Modes (Road, Rain, Sport, Track και έναν Προγραμματιζόμενο από τον αναβάτη). Για παρέα, ως μέρος των Riding Modes, προσμετράμε και ρυθμιζόμενα ABS και Traction Control. Φυσικά.
Για αναρτήσεις και φρένα δεν κάνουν λόγο οι Βρετανοί, αλλά εδώ που τα λέμε το πλήρως ρυθμιζόμενο Speed Triple δεν είχε ανάγκη για κάτι νέο εδώ.
Ένα εντυπωσιακό στοιχείο της βασικής έκδοσης S είναι οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo monobloc που είναι κοινές με το R, όπως θα δούμε στη συνέχεια.
Στην R παραλλαγή λοιπόν οι διαφορές αφορούν σε μερικά ακόμη κορυφαία κομμάτια στον περιφερειακό εξοπλισμό, ξεκινώντας από τις αναρτήσεις της Ohlins: πιρούνι NIX30 και αμορτισέρ ΤTX36 RSU.
Προσθέτουμε ακόμη σπέσιαλ ergal τιμονόπλακες, μερικά ανθρακονημάτινα κομμάτια στα πλαστικά του R και φυσικά το χαρακτηριστικό κόκκινο υποπλαίσιο.
Οι χρωματισμοί των νέων Speed Triple θα είναι, Κόκκινο ή Μαύρο για το S και Λευκό ή Ανθρακί Ματ για το R.
Περισσότερα θα μάθουμε σε λιγότερο από 10 μέρες, απευθείας από το Μιλάνο και την EICMA, όπου λογικά θα έχουμε το πλήρες press kit της Triumph.