Το πακέτο των ηλεκτρονικών έχει βελτιωθεί.

Η μπαταρία μπορεί να διατηρήσει το 70% της χωρητικότητάς της μετά από 700 κύκλους φόρτισης.

Η KTM θα παρέχει τον φορτιστή και την μπαταρία μέσω ενός προγράμματος leasing.

12 ίπποι και 4,2 κιλά ροπής απο τον υδρόψυκτο κινητήρα

Νέο KTM Freeride E-XC

Η KΤM λάνσαρε το ηλεκτρικό enduro Freeride E-XC του 2018 το οποίο επεκτείνει την γκάμα των ηλεκτροκίνητων Freeride.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές κι δεν έχουν απλά προστεθεί σε αυτό κάποια έξτρα enduro εξαρτήματα. Αρχικά, το πακέτο των ηλεκτρονικών έχει βελτιωθεί, με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι ισχυρότερος και η χωρητικότητα των μπαταριών μεγαλύτερη. Τα στοιχεία ιόντων λιθίου των μπαταριών προέρχονται από τη Sony και μπορούν να διατηρήσουν το 70% της χωρητικότητάς τους μετά από 700 κύκλους φόρτισης.

Ο υδρόψυκτος κινητήρας είναι αναβαθμισμένος και αποδίδει 12 ίππους, που σημαίνει ότι μπορεί να το οδηγήσει κάτοχος διπλώματος Α1, ενώ η ροπή του είναι 4,2 κιλά, δηλαδή πλησιάζει αυτή ενός βενζινοκινητήρα 450 κυβικών. Οι αναρτήσεις του είναι της WP και αποτελούνται από ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 χιλιοστών και επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ.

Η Αυστριακή εταιρεία σκοπεύει να παρέχει τον φορτιστή και την μπαταρία μέσω ενός προγράμματος leasing και το καλό είναι ότι η μπαταρία είναι συμβατή με το προηγούμενο μοντέλο Freeride, ώστε οι κάτοχοί του να μπορούν να κάνουν αναβάθμιση. Επίσης θετικό είναι το γεγονός ότι τα μοντέλα που προορίζονται για την Ευρώπη, άρα και την Ελλάδα, μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα στο δρόμο.