Οι Ιταλοί, λοιπόν, επανέφεραν ένα ακόμη θρυλικό όνομα στη γκάμα τους, με τη νέα Sprint. Η φιλοσοφία του νέου μοντέλου έχει βασιστεί σε αυτή της Super Sprint 90 του 1966, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξάπλωση των μικροκαμωμένων και sport Vespa. Παράλληλα, είναι βασισμένη στην πρόσφατη Primavera, η οποία με τη σειρά της αξιοποίησε χαρακτηριστικά του παρελθόντος, αλλά και σύγχρονες τεχνολογίες που πρωτοείδαμε στην 946. Όλα τα παραπάνω στοιχεία είχαν ένα σκοπό: ένα νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει την S.
Και, σύμφωνα με την Piaggio, η αντικατάσταση αυτή έχει ως αποτέλεσμα ένα μικροκαμωμένο μοντέλο με περισσότερες sport δυνατότητες. Αυτές γίνονται εμφανείς ήδη από την αισθητική της Sprint. Ο τετράγωνος προβολέας από LED, ο σύγχρονης αισθητική πίνακας οργάνων, η sport σχεδιασμού σέλα, οι μίνιμαλ γραμμές στο κοστούμι και η αιχμηρή ουρά (βασισμένη στην πρώτη Vespa) δίνουν έναν τόνο σύγχρονο και sport, χωρίς, ωστόσο, να θυσιάζουν την παράδοση της Vespa.
Η νέα Vespa Sprint, λοιπόν, βρίσκεται με τον ένα… τροχό στο παρελθόν. Ωστόσο, ο άλλος πατά με σιγουριά στο παρόν. Το νέο μοντέλο έχει βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στη νέα Primavera, η οποία ξεχώρισε, χάρη σε κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο τριβάλβιδος κινητήρας της Piaggio, ο οποίος διαθέτει βελτιωμένη λειτουργία και προσφέρει αυξημένη οικονομία, το νέο πλαίσιο, το οποίο προσφέρει αυξημένη σταθερότητα (κατά 36%, σύμφωνα με την Piaggio, σε σχέση με την S), και η ενισχυμένη μπροστινή ανάρτηση, η οποία κατορθώνει να εξαλείψει μια από τις βασικότερες αδυναμίες μιας Vespa: την ενδοτικότητα υπό πίεση.
Φυσικά, δε μιλάμε για μια διαφορετική έκδοση της Primavera, αλλά για ένα νέο μοντέλο, το οποίο καταφέρνει να ξεχωρίσει, χάρη στα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Το κυριότερο αυτών είναι οι τροχοί των 12 ιντσών – οι μεγαλύτεροι που έχουν τοποθετηθεί σε Vespa μικρού κυβισμού. Ευνοημένοι είναι, επίσης, και οι χώροι: κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος, ενώ η ποδιά προσφέρει άφθονο χώρο, για τα πόδια του αναβάτη και τη μεταφορά πραγμάτων. Aλλωστε, η Sprint διαθέτει τις ίδιες διαστάσεις με μια S ή LX, αλλά αυτές έχουν αυξηθεί σε κάποιους τομείς, όπως αυτός της ποδιάς. Παράλληλα, βέβαι, οι αναβάτες θα εκτιμήσουν τις μικρές της διαστάσεις, οι οποίες προσφέρουν ευελιξία, μα και άλλα πλεονεκτήματα – όπως η σέλα ύψους 790 χλστ., η οποία επιτρέπει και σε αναβάτες χαμηλότερου ύψους να πατούν με ασφάλεια στην άσφαλτο.
H νέα Vespa Sprint, τέλος, θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις (50 2Τ, 50 4Τ και 125 3V) και στα χρώματα λευκό, μαύρο, μπλε, κόκκινο και κίτρινο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Vespa Sprint 125 3V
Κινητήρας: 4T, 1Κ, A/Ψ, 3Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 125
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).: 58x58.6
Συμπίεση (:1): Δ.Α.
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα): 8
Βάρος (kg, κενό): Δ.Α.
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος: Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε: Μονόμπρατσο υδραυλικό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π: Διπλό Αμορτισέρ
Φρένα Ε (χλστ.): Δ /200
Φρένα Π (χλστ.): T /140
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε: 110/70-12
Ελαστικό Π: 120/70-12
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.): 1,860
Πλάτος (χλστ.): 735
Μεταξόνιο (χλστ.): 1,340
Ύψος σέλας (χλστ.): 790
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.